AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Så, jeg vet denne egentlig hører hjemme i helseforumet, men siden mange av dere har prøvd å bli gravid, kjenner sin kropp og syklus etcetc...jeg trenger råd! Denne tråden ble skrevet 20.januar btw. Hei! Jeg tok biopsi av livmorhalsen den 20.januar. Skal egentlig ha mensen 4/5 februar, men den kom idag, for full styrke. Siste 6 mnd har den vært punktlig, så 4 dager tidlig er unormalt. Er det bare rett og slett vanlig at syklusen tuller litt etter noe slikt? Anonymkode: 5cef4...3e1 Jeg må dra opp denne igjen. Jeg skulle jo som nevnt ha mensen ca 5 februar, men den kom altså 29.januar, tidligere enn den skulle. Test da var negativ. Jeg har ikke fått noen ny blødning siden, altså ikke en ny menstruasjon etter "ny syklus", men heller ikke en senere om vi tenker jeg bare var forsinka fra 4/5 februar. Fortsatt er tester negativ. Om det skulle være kliss i syklusen, av enten stress eller biopsien, eller andre ting; er det nærliggende å tro det er permanent? At jeg heretter har mensen i slutten av mnd istedet for i bgynnelsen? Og OM jeg skulle være gravid, er det for tidlig til at det vises på tester, at det er derfor de er negative? Sikkert helt utelater, men hatt 3 migreneanfall siste mnd, urven i magen, ikke helt kvalm, men ikke bare luft heller. Og shittoans med kviser. Alt kan relateres til PMS også, det føles bare så...mer ut? Tell me I'm paranoid! (Fordi ja, jeg bruker prevensjon, men har hørt ett og annet tilfelle hvor de faller, og jeg kan ikke være helt sikker på at mine har funket optimalt den siste tiden med et par runder diaré...) Men serr..jeg er bare paranoid nå, sant? Mensen kommer den 1.mars? Ja, det gjør den... Takk for meg, og god natt! Anonymkode: 52d57...93c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Skrevet 29 så klart. Men så sto det i øverste innlegget likevel. Stressa hjerne vettu. Anonymkode: 52d57...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå