AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Eg hadde eggløysing på torsdag eller fredag, eller kanskje til og med tidlegare sist veke (eg og FF er litt ueinige) i går hadde eg ein dråpe blod på papiret ved eitt toalettbesøk og no i kveld hadde eg og bittelitt, men sånn at eg eigentleg må sjå etter for å sjå det. Har aldri hatt blødning i forbindelse med eggløysing før. Kan det bera den myteomspunne festeblødninga? Anonymkode: c0e18...9ac
selma89 Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Hiver meg på denne, hadde to dråper med mørkerødt i truseinnlegget i går (8 DPO). Men er så vant til at kroppen for hver pp finner på nye måter å gi meg håp på 😂 Hold meg oppdatert da! 1
Molen Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 Samme her, sluttet på ppiller, ikke fått mensen enda, har rosa utflod.. skal teste meg i morgen, tror nok det er festeblødning
selma89 Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Anonym2341 skrev (10 timer siden): Hei! Har dere testet?😊 Ja jeg testet positivt 12 DPO, og er nå 2 dager over IKM 🤞 så da var det mest trolig en bitteliten nesten brun festeblødning. Hva med dere andre? 😊
Molen Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Tviler sterkt, tok en test som var blodmegativ, men teststripen lekker ut i kantene så vet ikke om den er defekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå