smil Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Jeg har blåsvarte ringer under øynene. Er også blå i øyenkroken, inn mot nesen. Jeg spiser sunt og sover nok. Er ganske mye ute i frisk luft. Finnes det noe som kan hjelpe meg tro? En god øyekrem e.l. Reklamen lover jo så mye, men noen som har funnet noe som faktisk hjelper?
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Noen bare er blå under øynene pga arv/gener eller at huden er veldig tynn i det området. Beste du kan gjøre er nok å bruke concealer for å dekke over ringene.
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #3 Skrevet 21. august 2005 Enig med gjest! Du kan ikke gjøre så mye selv, dessverre. Kremer med vitamin K skal hjelpe litt, men jeg vet ikke om det engang finnes noe slikt på det norske markedet. Dessuten skal de visstnok tørke ut huden ganske sterkt. Og det blir det rynker av. En god lysreflekterende concealer er nok det beste du kan gjøre.
Saeria Skrevet 21. august 2005 #4 Skrevet 21. august 2005 Stemmer i for concealeren. Den har berget meg mang en gang....Dumme gener gitt.
Gjest Amber! Skrevet 21. august 2005 #5 Skrevet 21. august 2005 Hmm..synes jehg kan husker å ha lest at jernmangel kan gi "konstant" mørke ringer under øynene??! En god concelaer til under øynene er for eks den fra YSL-det er både highlighter og concealer i en pen. bruker det ikke så ofte,men om jeg våkner opp med mørke ringer under øynene funker denne fint. Jeg legger først en sånn "øyekompress" fra Chanel(engangspakker) eller bare agurkskiver,så smører jeg med en god øyekrem og til slutt concealer-da ser jeg ikke mer til de mørke ringene under øyenene den dager i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå