Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun trengte tid til å tenke gjennom hva hun ville. 
jeg ville ikke sitte å vente på ett svar. Så jeg maste. Til slutt ble det bare krangling å masse dumme mld så det ble slutt.. å hun ville ikke ha noe kontakt eller møtes for å ta en prat. Hun mente jeg hadde såra hu å ikke sett att hu hadde det kjett, har kutta kontakten med hverandre.
men jeg har veldig lyst til å prøve å få det til å funke igjen. 
hva burde jeg gjøre ? Vente til eventuelt hu kanskje tar kontakt. Eller ta kontakt etter 2/3 uker selv ?  

Har tenkt mye gjennom Åssen jeg var å skjønner hva hu mener. Vil bare bevise for henne hadde jeg vil forandre meg på det område. Men tror ikke hu kommer til å tro på det..

Anonymkode: c666f...5bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å ro ned litt...

pust med magen, og gi mennesket, din eks, en pause.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun trengte tid til å tenke gjennom hva hun ville. 
jeg ville ikke sitte å vente på ett svar. Så jeg maste. Til slutt ble det bare krangling å masse dumme mld så det ble slutt.. å hun ville ikke ha noe kontakt eller møtes for å ta en prat. Hun mente jeg hadde såra hu å ikke sett att hu hadde det kjett, har kutta kontakten med hverandre.
men jeg har veldig lyst til å prøve å få det til å funke igjen. 
hva burde jeg gjøre ? Vente til eventuelt hu kanskje tar kontakt. Eller ta kontakt etter 2/3 uker selv ?  

Har tenkt mye gjennom Åssen jeg var å skjønner hva hu mener. Vil bare bevise for henne hadde jeg vil forandre meg på det område. Men tror ikke hu kommer til å tro på det..

Anonymkode: c666f...5bd

Vent 2-3 uker. 

Anonymkode: 9886b...81d

• Liker 1
Skrevet

Du må for all del ikke mase, det blir som å kaste bensin på bålet. Når noen sier de trenger tid så er det siste de trenger at noen maser, mas fører til krangling og du presser henne bare vekk fra deg.

Tell til ti, trekk pusten og la jenta få den tid hun trenger.

Hilsen en idiot mann som gjorde akkurat det samme og endte opp alene.

Anonymkode: b5a1f...723

• Liker 1
Skrevet

Min kjærest gikk fra meg etter 5 år. Gjorde det slutt på melding og ville ikke snakke. Jeg bare godtok det og hentet tingene mine samme dag. (Bor ikke sammen). Jeg var knust. Men jeg forsvant helt for han.. ga ikke lyd fra meg og la ikke ut noe på snap og fb. 
Han kom tilbake etter 4-5 uker. Han fant ut at livet var ensomt uten meg, han fikk tid å tenke. Brukte litt tid på å slippe han inn igjen. 
så det beste er at du fordufter fullstendig. Hun vil kanskje lure på hvordan du har det og savne deg. Det blir enten eller. Uansett så er det best for deg å ha «no contact» samme hvor tøft det er. 

Anonymkode: 9b2d9...edd

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Lat som du har kommet over henne og gå videre, vær lett til sinns og glad. Se på andre damer og vær litt kostbar.

Hvis eksen vil ha deg tilbake, så kommer hun tilbake. Hvis ikke, så har du sikkert ikke lyst til å være sammen med noen som ikke vil være sammen med deg? Kryping og mas er det verste som finnes. Skikkelig turn off. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du må for all del ikke mase, det blir som å kaste bensin på bålet. Når noen sier de trenger tid så er det siste de trenger at noen maser, mas fører til krangling og du presser henne bare vekk fra deg.

Tell til ti, trekk pusten og la jenta få den tid hun trenger.

Hilsen en idiot mann som gjorde akkurat det samme og endte opp alene.

Anonymkode: b5a1f...723

Maste du etter dere kutta kontakten/det ble slutt å? Eller bare føre ? 

Endret av Holland11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...