AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Noen som har fått i det siste? Hvor lang tid tok det, fikk du erstatning, evnt hvor mye? Anonymkode: 2ba2c...960
Rotemor Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Jeg ringte dem og spurte da jeg ventet. Virket som mer hensiktsmessig enn Kg... Retten avgjorde summen.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Rotemor skrev (På 25.2.2021 den 12.21): Jeg ringte dem og spurte da jeg ventet. Virket som mer hensiktsmessig enn Kg... Retten avgjorde summen. Personen spør om erfaring.. kfv vil helst ikke bli kontaktet heller 😄 Anonymkode: b3a6e...574
Rotemor Skrevet 2. mars 2021 #5 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Personen spør om erfaring.. kfv vil helst ikke bli kontaktet heller 😄 Anonymkode: b3a6e...574 Tull. De er et offentlig kontor. De skal selvsagt være tilgjengelig for publikum og må svare for saksbehandlingstid.
Gjest catalula Skrevet 2. mars 2021 #6 Skrevet 2. mars 2021 (endret) Rotemor skrev (9 timer siden): Tull. De er et offentlig kontor. De skal selvsagt være tilgjengelig for publikum og må svare for saksbehandlingstid. Endret 3. mars 2021 av catalula
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Bistandsadvokaten min har søkt for meg. Jeg har ikke tenkt så mye over akkurat erstatning nå, men er ikke det opptil 2 år behandlingstid? Anonymkode: 7cc6a...05c 1
Rotemor Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 catalula skrev (43 minutter siden): Hei gamlemor under steinen. Dette kontoret mister mer og mer ressurser for hvert år den borgerlige regjeringen sitter. Derfor har de en telefontid på to timer per dag. Vi andre som heller vil at de skal bruke tiden sin på å saksbehandle enn å besvare spørsmål de mest sannsynlig ikke har svar på, undrer oss om andre menneskers erfaringer. Det er en helt vanlig reaksjon for mennesker som opplever det å måtte søke erstatning. Fordi de fleste ikke har noen rundt seg å spørre. Tenk om man møtte noen likesinnede her? Skader det deg at noen prøver å søke erfaringer fra likesinnede? Det skader samfunnet hvis folk oppfordrer til at man ikke kan ta kontakt med offentlig kontorer dersom de har spørsmål. Dra til H med hersketeknikkene dine. Du mp gjerne henke gammel, jeg konkluderer da automatisk med klokere og mer bevisst rettigheter.
Rotemor Skrevet 2. mars 2021 #9 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bistandsadvokaten min har søkt for meg. Jeg har ikke tenkt så mye over akkurat erstatning nå, men er ikke det opptil 2 år behandlingstid? Anonymkode: 7cc6a...05c Nei, det trenger det slett ikke være. Da jeg ringte gikk det på under en måned etterpå.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 For meg tok det 5 mnd, men det var visst kjapt og fordi det var tilkjent erstatning gjennom dom. KFV er btw omtrent umulig å få tak i, tror telefontiden er 12-14 eller noe sånt. Anonymkode: 36dd0...836
Rotemor Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For meg tok det 5 mnd, men det var visst kjapt og fordi det var tilkjent erstatning gjennom dom. KFV er btw omtrent umulig å få tak i, tror telefontiden er 12-14 eller noe sånt. Anonymkode: 36dd0...836 Så får man ringe i telefontiden evt. Det lar seg vel gjøre.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 Rotemor skrev (54 minutter siden): Nei, det trenger det slett ikke være. Da jeg ringte gikk det på under en måned etterpå. Jeg vet ikke hbor lang tid. Sa bare det er opptil 2 år. Her blir det dom i rettssak, så kanskje det kommer kjappere da, vet ikke. Anonymkode: 7cc6a...05c
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Er det noen som forresten vet hvis den siktede får feks xxxkr i å betale erstatning til fornærmede, og den personen ikke har råd, så betaler kfv. Men skylder da siktede de pengene til kfv eller «slipper den siktede unna»? Anonymkode: 7cc6a...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå