AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Jeg er 20 år og har de siste 6 mnd fått svarte hår i området mellom trusekanten og navlen. I begynnelsen var det kun et par, så jeg nappet dem vekk med pinsett. Men det har bare fortsatt og nå er det fullt av dem! Har prøvd å nappe, men med lite hell. Har prøvd å unngå å nappe en periode, da jeg opplevde å få inngrodde hår.... Bestilte en ingrown haier cream fra RFSU, men syns ikke den var noe særlig. Jeg har generelt mye hår på kroppen, på korsrygg og armer, men disse er lyse og tynne og ikke sjenerende. De nye svarte hårene er tykke og strie. Vet at hår er naturlig, men jeg syns ikke det er så pent. Vil jo gjerne kunne gå med bikini til sommeren. Finnes det noen mirakelkur? Har studentøkonomi og ikke penger til fancy hårfjerning. Kan også opplyse om at jeg aldri har gått på hormonbaserte prevensjonsmidler og er heller ikke seksuelt aktiv. Jeg er normalvektig med normalt sunt kosthold, dersom noen skulle prøve å finne ut hvorfor jeg har fått disse hårene. Jeg er hovedsakelig ute etter tips for å kvitt den, så derfor har jeg plassert innlegget i denne kategorien. Håper på svar! Anonymkode: 19c56...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå