Gå til innhold

Finnes det noe kurs man kan ta for å bli litt mer krass, ta net plass og si meningene sine tydelig på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kurset skulle jeg hatt. Hadde gladelig bladd opp 100000 k for det. Men finnes det et  slikt/ et lignende kurs? 🤔

Anonymkode: a0bdc...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Ta mer plass, mente jeg i overskriften. 

Anonymkode: a0bdc...2b7

Skrevet

Du kan fint si meningene dine og markere deg uten å ty til krasshet, ta mer plass osv.

Øv deg hjemme, eller med noen du stoler på. Skriv ned situasjoner du har opplevd og hvordan du ønsket at du hadde klart å reagere. Øv på det. Velg den varianten som gjør at du får sagt det du vil uten å virke hoven.

Noen ganger må man bare si Nei, dette er ikke akseptabelt, og hvorfor, og deretter gå sin vei og la den det gjelder tygge litt på det.

Kommer også an på hva slags jobb du har etc.

Anonymkode: d108b...23a

• Liker 1
Skrevet

Ja, man blir voksen og moden. Reflektert og samtidig ikke lar folk tråle over deg. Enkelt og greit

Anonymkode: dbb2f...3b7

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Ja. Du kan bli advokat, lege eller sivilingeniør.

Skrevet

Hei

Tilbudet du etterspør finnes så absolutt. Etter hva jeg forstår dette er noe folk ofte gjør hos psykologen, og det er ganske vanlig. Det kalles assertiveness training på engelsk, vet ikke hva man kaller det på norsk, men du kan jo bare google eller evt. kontakte en psykolog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...