AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg helt. Men, jeg er god venn med ei i 40 årene å jeg er kvinne i slutten av 20 årene. Har vært gode gode venner i ca 5 år. Vi er begge 2 ganske like til sinns. Jeg blir lett litt underdanig å litt sånn at jeg føler meg som barn. Høres kanskje merkelig ut, men ønsker på en måte litt mamma type kjærlighet. Men hun har jo heller ikke noe imot det, å ofte når vi er ute eller hjemme så sier hun ofte "Skal jeg ordne mat til deg god jenta eller skal "mamma" lage middag."😅 Mulig det har en sammenheng med at jeg savnet det litt i barndommen. Får mye lettere kontakt med de på 40+. Dette er et tema som er litt vanskelig å snakke om igrunn. Anonymkode: 62df6...077 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Er hun kjæresten din, siden du poster under samliv? Både venner og kjærester kan ha ulike typer dynamikk som funker for dem. Min kjæreste og jeg har nok litt dynamikk som at jeg er "mammaen" hans på en måte. Både med mat, omsorg og andre ting. Det funker for oss. Anonymkode: ea76b...605
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er hun kjæresten din, siden du poster under samliv? Både venner og kjærester kan ha ulike typer dynamikk som funker for dem. Min kjæreste og jeg har nok litt dynamikk som at jeg er "mammaen" hans på en måte. Både med mat, omsorg og andre ting. Det funker for oss. Anonymkode: ea76b...605 Viste ikke helt hvor jeg skulle poste den.. Nei, ikke kjæresten. Anonymkode: 62df6...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå