AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Del Skrevet 24. februar 2021 Skal skifte dusjkabinett i en leilighet jeg har flyttet til. Må jeg ha rørlegger til å ordne dette? Hvor vanskelig er det? Osv! Takk for svar🤗 Anonymkode: 784bb...5ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Del Skrevet 24. februar 2021 Vanskeligste og som tar lang tid er å montere veggene på den nye dusjkabinette. Ellers så må du slå av vannet før du kobler av dusjen samt skru av vannslangene(kaldtvann og varmtvann bak dusjen) Anonymkode: 518c8...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Del Skrevet 24. februar 2021 Da jeg gjorde det var vi to stykker(90*90 i størrelse) det var som sagt et herk og nei kommer ikke til å gjøre det igjen frivillig! Anonymkode: 518c8...82b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 25. februar 2021 #4 Del Skrevet 25. februar 2021 Du trenger tålmodighet, fastnøkkel og skrutrekker (normalt sett). Og litt plass til å skru det sammen. Du må også finne stoppekran, enten på hovedinntak til leiligheten eller den lokale ballofix-koblingen på hhv varmtvann og kaldtvannsrøret. Rørleggertang må du ha. Gjengeteip/loctite55 trenger man stort sett ikke på dusjkabinetter/blandebatterier, men man veit aldri. Sjekk størrelser på rørføring. Er det 3/8, 1/2, 5/8 rør og gjenger? Dusjkabinett og rør er ikke direkte vanskelig. Det er en slange som skal skrus fast i en annen slange, med mutter. Og to-tre glassvegger som skal festes til en base og dør henges på. Avansert lego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 26. februar 2021 #5 Del Skrevet 26. februar 2021 Jeg fikk folk fra butikken til og montere mitt. Tok ikke sjansen da jeg har hørt folk som har satt dusjkabinett sammen sjøl har opplevd og feilmontere sånn at glasset sprekker. De brukte ca 1 time på hele jobben. Da fikk jeg hvertfall gjort det skikkelig. Betaler heller for det enn feilmontering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå