Gå til innhold

TOASTMASTER!

Gjest Miss.Chanel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men å kalle noens bryllup for harry 3-4 dager før synes jeg kanskje er litt upassende når hun tydeligvis er litt ut av seg fordi hun ikke har fått tak i toastmaster og prøve å gjøre det beste ut av det.

Ja, det hører rett og slett ingen steds hjemme.
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet (endret)

Tja, no har det jo vore nokre kriser ute og gått så langt i planlegginga, og det med toastmaster burde vel blitt avtalt omtrent samstundes som forloverbiten, men, men. Eg berre tykkjer generelt at det er litt voldom "kosskanduseinåkesåhjertelaustVeslodettevardårleggjort" stemning her no. Går ein ut på eit forum og ber om hjelp så får ein ta dei svara ein får. På den andre sida tykte eg at lista var morsom eg då, sikkert fordi eg ikkje kan fordra klassiske bryllup med stive køyrereglar og mas. Men du må jo ha ein forsangar uansett, eller skal de telle ned før sangane startar?

Endret av attegløyma
Skrevet

Det at noen faktisk ikke synes kjøreplanen var kjempefin og festlig - må man jo faktisk regne med når man ber om tilbakemelding.

At den ble betegnet som mer barneselskapsartig enn bryllupsaktig må da være helt lovlig.. og jeg synes faktisk at jannemn selv "ba om" tilsvar - når hun svarte med :grine2: og "morro morro". (og det var vel på denne kommentaren Harry kom ... - ikke om selve bryllupet)

Nå planlegger jeg ikke bryllup - så jeg er muligens ikke menigsberettiget heller - men jeg er faktisk enig med Veslo jeg - jeg synes ikke kjøreplanen - med de "morsomme" kommentarene var det jeg forbinder med bryllup.

(Men så er jeg heller ikke av dem som synes selskapsleker og sånt er festlig heller og jeg synes det er litt flott at noe såpass spesielt som et bryllup - ikke "trekkes" ned på et mer vanlig festnivå)

Skrevet
Ja, det hører rett og slett ingen steds hjemme.

Hun kalte jo ikke hele bryllupet harry da - var da voldsomt hvordan dere la ord i munnen på folk her :roll: Vi snakker om et ark det faktisk har blitt bedt om tilbakemeldinger på. Hvis man er usikker på seg selv og ikke tør stå for sitt er det ikke noe vits i å be om tilbakemeldinger vel?

Skrevet
Hun kalte jo ikke hele bryllupet harry da - var da voldsomt hvordan dere la ord i munnen på folk her :roll: Vi snakker om et ark det faktisk har blitt bedt om tilbakemeldinger på. Hvis man er usikker på seg selv og ikke tør stå for sitt er det ikke noe vits i å be om tilbakemeldinger vel?

Jeg har påpekt ordvalget, og mener det ikke hører noen steds hjemme. Jeg nevner ikke med et eneste ord at jeg tolker hennes utsagn for å gjelde selve bryllupet....så snakk om å legge ord i munnen på andre her.

Det går utmerket an å si sin mening - positiv/negativ - på en annen måte.

Blir akkurat som et par av de kommentarene som falt i en tråd med spørsmål om slør foran ansiktet.

Skrevet (endret)
Men å kalle noens bryllup for harry 3-4 dager før synes jeg kanskje er litt upassende når hun tydeligvis er litt ut av seg fordi hun ikke har fått tak i toastmaster og prøve å gjøre det beste ut av det.

Sorry Sixx - fikk med ditt innlegg uten at det var meningen over. Var Punky som skrev det.

Endret av ¤Arwen¤
Skrevet

Spør man om mening får man tåle svar. Jeg ville ikke hatt den slik (ble alt for muntlig og fjåsete for min smak), men om det er veldig jannemm-aktig, så greit for meg. Vi her vet lite om konteksten uansett.

Skrevet

En løsning på toastmaster-problemet er jo å be hver enkelt som skal tale eller har laga sang om å plinge i glasset selv når det er på tide. Så får brudeparet plinge i glasset til velkomstsangen. Anbefaler ellers å ta røykepausene etter servering av forrett og etter siste servering av hovedrett, da kan servitører rydde av bordet mens folk er ute og røyker, veldig praktisk!

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

:forvirret: sitter her alene med øl, pus, ost og kjeks... akurat prøvd kjolen og vert å satt bordkort og stressa i hele dag.

er forvirret , litt snodig at dagen er imorgen...... :roll: alt er over liksom da.

skriver om noen dager, skal på bryllupsreise også. savner sønnen min og hunden nå, hunden er på hundehotell... stakar!

post-7586-1125080861_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Lykke, lykke til i morgon då!!!! Eg er sikker på at dagen dykkar blir kjempe-fin, og beklagar om du har blitt såra av innlegga mine. Det er dokkas dag, og det blir nok bra!! Kos dokke!!!!! :)

Bryllupslokalet var forresten nyyydeleg!!

Endret av veslo
Skrevet

Lykke til i morgen, jannemm.

Så forresten annonsen deres i TB i dag så nå skjønte jeg nicket ditt ;)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Veslo :klem:

ja tusen takk...

heidi, ja du gjorde det ja!

Skrevet

Lykke til Jannemm.

Bordet var nydelig....det samme var kjolen...og bruden.

Husk at kirken er fylt av mennesker som vil dere vel....så prøv å fokusere positivt selv om du gruer deg....det går så bra. :)

Skrevet

Jeg har ryddet litt i denne tråden....

Misty (mod)

Skrevet (endret)

Gratulerer med dagen Jannemm og Jannemmmannen :bryllup:

Jippi! Jeg ble den første til å gratulere deg som kone! :dagens-rose: Her i hvertfall... :klem:

Endret av Annie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...