Arwen Skrevet 24. august 2005 #41 Skrevet 24. august 2005 (endret) Hun kalte vel ikke selve bryllupet harry, bare lista di - og den spurte du jo om tilbakemeldinger på - eller? Endret 24. august 2005 av ¤Arwen¤
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. august 2005 #42 Skrevet 24. august 2005 dette er listen fra bryllupsweb: FESTMIDDAG Velkomstale. eller velkomstsang. Brudens far/verten ønsker gjestene velkommen til bords. Velkomstalen kan holdes rett etter at vin er skjenket, eller rett etter at forretten er servert. Deretter introduserer han toastmaster. Toastmaster reiser seg så alle kan se ham/henne. Toastmaster takker og kommer med praktiske opplysninger. Sang: Velkomstsang fra brudeparet. Forrett inntas. Hovedrett er servert og første omgang av hovedrett er ferdigspist. Toastmaster gir ordet til brudens far. Tale nr. 2: Brudens fars tale. Etter en skål: Tale nr. 3: Brudgommens tale. Hovedetten er servert for andre gang og det ryddes opp. Sang: Brudens sang til brudgommen. Hovedretten er ryddet av bordet. Tale nr. 4: Brudens forlovers tale/eller sang. Tale nr. 5: Brudgommens forlovers tale/eller sang. Tale nr. 6: Brudgommens fars/eller mors tale. Sang: Brudgommens foreldres sang. Tale nr. 7: Brudgommens eller brudens søsken taler. Dessert serveres. Under desserten, men først etter at alle er blitt servert og har fått anledning til å smake. Andre taler/Ordet fritt. Husk toastmaster skal ha beskjed på forhånd. Sang (hvis det er flere sanger). Desserten er ferdigspist, og det ryddes opp. Takk for maten sang. som dere ser etter denne malen, er jeg gått helt direkte etter den, men lagdt inn litt crappy humor. man kan vel ha et velykket og nydelig bryllup uten å ta alt så himla seriøst?! jeg tar ivertfall bryllupet som et digert party! med masse knall musikk etc til festen. vi har kake, middag og alt annet "alle" andre har, men på vår "vri" om dere forstår.
Arwen Skrevet 24. august 2005 #43 Skrevet 24. august 2005 man kan vel ha et velykket og nydelig bryllup uten å ta alt så himla seriøst?! jeg tar ivertfall bryllupet som et digert party! med masse knall musikk etc til festen. vi har kake, middag og alt annet "alle" andre har, men på vår "vri" om dere forstår. ← Selvfølgelig kan man det, det er vel dette alle prøver på er det ikke - å gjøre bryllupet til sitt eget? Vi også hadde alt som "hører med" men gjorde likevel mye på vår egen måte.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. august 2005 #44 Skrevet 24. august 2005 fikk lyst å legge ut bilder, men hvordan gjør jeg det?
Gjest Bellatrix Skrevet 24. august 2005 #45 Skrevet 24. august 2005 Last det opp som vedlegg i innlegget.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. august 2005 #46 Skrevet 24. august 2005 her er bordkortene jeg har laget. jeg har også kjøpt små ivory "bags" i papp, med gull hjertetrykk på med hank, disse trenger jeg ikke, så om noen ønsker 100 slike, send privat mld
Gjest Melk Skrevet 24. august 2005 #47 Skrevet 24. august 2005 her er bordkortene jeg har laget. jeg har også kjøpt små ivory "bags" i papp, med gull hjertetrykk på med hank, disse trenger jeg ikke, så om noen ønsker 100 slike, send privat mld ← Legg ut på byttebørsen, så får du sikkert napp.
Lille Ballerina Skrevet 24. august 2005 #48 Skrevet 24. august 2005 Wow, så flink du er! Aldri sett slike bordkort før, og disse var jo nydelige :-D
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #49 Skrevet 24. august 2005 Ja, sånne vil jeg ha i mitt bryllup også
Annie Skrevet 25. august 2005 #50 Skrevet 25. august 2005 Ønsker deg lykke til som brud om 3 dager! ikke stress for mye nå, men kos deg med de siste forberedelsene og vær opplagt på lørdag!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. august 2005 #52 Skrevet 25. august 2005 ja engelsk mørk sjokolade. brukte gullpapir og skrev navnene på deretter klipte jeg ut navnene.
Caramba Skrevet 25. august 2005 #53 Skrevet 25. august 2005 (endret) Nå er det ikke lenge igjen.... Gald for at det flasker seg for deg med kjole, kjøreplan og full pakke. Du arrangerer bryllup som passer din personlighet, så ikke bry deg om hva andre sier. Kjøreplanen din kommer til å bli så bra, så. Endret 25. august 2005 av Caramba
Spirito Skrevet 25. august 2005 #54 Skrevet 25. august 2005 Jeg synes en kjøreplan bør være enklest mulig for å være oversiktlig.
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #55 Skrevet 25. august 2005 (endret) Må jo huske at den kommentaren kom fra en som har alt i bryllupet planlagt 4,5 år i forveien. ← Det har eg da alldeles ikkje! For 4,5 år sidan hadde eg ikkje eingong møtt min kjære... Beklager om eg var snerpete, men eg syns faktisk det eine arket var harry. Men eg sa jo at harry kunne vere bra. For for nokon duger jo det best. Men det må da vere lov å seie meiningane sine her inne, sjølv om dei ikkje alltid er positive vel.....? Du har da vittereg vore frekk og dømmande i diskusjonar sjølv, jannem... Endret 25. august 2005 av veslo
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #56 Skrevet 25. august 2005 Synes du skal tvinge noen til å være toastmaster, det blir rotete uten.. Noen må vel få tilstrekkelig med dårlig samvittighet til at h*n stiller opp? (Litt utenom tema, men jeg blir alltid overrasket over hvor dårlig tone det er på et forum som utelukkende handler om bryllup, dvs kjærlighet..)
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #57 Skrevet 25. august 2005 (Litt utenom tema, men jeg blir alltid overrasket over hvor dårlig tone det er på et forum som utelukkende handler om bryllup, dvs kjærlighet..) ← Dersom folk ber om tilbakemeldingar bør dei vel tåle både positive og negative?
Annie Skrevet 25. august 2005 #58 Skrevet 25. august 2005 Dersom folk ber om tilbakemeldingar bør dei vel tåle både positive og negative? ←
Vinterbrud-05 Skrevet 25. august 2005 #59 Skrevet 25. august 2005 Dersom folk ber om tilbakemeldingar bør dei vel tåle både positive og negative? ← Helt enig med deg!
punkyB Skrevet 25. august 2005 #60 Skrevet 25. august 2005 Det har eg da alldeles ikkje! For 4,5 år sidan hadde eg ikkje eingong møtt min kjære... Beklager om eg var snerpete, men eg syns faktisk det eine arket var harry. Men eg sa jo at harry kunne vere bra. For for nokon duger jo det best. Men det må da vere lov å seie meiningane sine her inne, sjølv om dei ikkje alltid er positive vel.....? Du har da vittereg vore frekk og dømmande i diskusjonar sjølv, jannem... ← Jeg burde vel ha hatt et lite smile-tegn eller noe i mitt innlegg. Jeg aner ikke hvor lenge du har planlagt bryllup men lenge er det hvertfall - så sånt sett legger vel dere litt forskjellig i hva dere vil ha i og ut av et bryllup. Men å kalle noens bryllup for harry 3-4 dager før synes jeg kanskje er litt upassende når hun tydeligvis er litt ut av seg fordi hun ikke har fått tak i toastmaster og prøve å gjøre det beste ut av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå