philippa starck Skrevet 21. august 2005 #21 Skrevet 21. august 2005 Det er da hennes sak hvilken rekkefølge hun vil ha. ← Det var derfor jeg lurte på om det var et uhøytidelig bryllup. Følger man "skikk og bruk" er det èn rekkefølge på talerne som gjelder.
Gjest Piper Skrevet 21. august 2005 #22 Skrevet 21. august 2005 Jeg ville valgt å leie inn en fremmed, fremfor å være uten. Dere kan risikere at det blir mye rot, uro osv underveis, og derfor ville en ukjent vært bedre enn ingen.
tommeline Skrevet 21. august 2005 #23 Skrevet 21. august 2005 Jeg ville valgt å leie inn en fremmed, fremfor å være uten. Dere kan risikere at det blir mye rot, uro osv underveis, og derfor ville en ukjent vært bedre enn ingen. ← Enig her... I tillegg risikerer dere en veldig lang middag ettersom ingen har ansvar for å komme videre i programmet.
LilleBille Skrevet 21. august 2005 #24 Skrevet 21. august 2005 Det virker kanskje skremmende for en del dette med "Toastmaster" .. da oppfatter en del det som om man må være morsom og presentere talere med små "morsomme epistler" osv. Hvis man bruker tittelen "visevert" så virker det ofte ikke så skremmende.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. august 2005 #25 Skrevet 21. august 2005 rekkefølge på alt er hentet fra mal på bryllupsweb. det var AKURAT slik gangen i middagen skulle gå. også talene. svigemor har sang. jeg brukte malen og la inn litt a min crappy humor. de jeg har viset det til synes det var fint. de leser det når de åpner velkomstheftet. og da vet hver person når de skal plinge i glasset og si "nå synger vi..." vi blir en snodig god blanding av folk, 40 stk.
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2005 #26 Skrevet 21. august 2005 Dette kommer til å gå kjempebra!!! ikke bekymre deg så fælt nå
Lille Ballerina Skrevet 21. august 2005 #27 Skrevet 21. august 2005 Synes det ser kjempebra ut Viktigste er at du og din kjære liker det, og at du får en uforglemmerlig dag :-D
Caramba Skrevet 22. august 2005 #28 Skrevet 22. august 2005 Det kommer til å gå så fint, så!!! Ikke vær redd. Dessuten, kanskje noen "trår til" under middagen.... Kanskje du kan spørre noen om de bare vil lese høyt det du allerede har skrevet på listen etterhvert som det skal skje noe? DET er jo ikke så skummelt...... Uansett, kos deg på festen din:-)
Gjest Miss.Chanel Skrevet 22. august 2005 #29 Skrevet 22. august 2005 takk for det! vi skal ha et ganske dyrt og fint bryllup, men man kan vel ha litt humor i også, jeg tar det ivertfall ikke så høytidelig... (festen altså) det er sånn vi er.... og det vet jo alle gjestene at vi er litt "spes"... morro morro!!! laget sang til min kjære igår også, hildranne! hihi
Linn3c Skrevet 24. august 2005 #30 Skrevet 24. august 2005 Me hadde onkelen til mannen min som toastmaster, men me brukte ikkje det ordet. Me brukte det norsk "visevert" som eg syns er mykje koselegare og mindre skremmande. Han var den personen som over alle GJORDE dagen vår. Så det er dumt om de ikkje klarar å få fatt i ein person som kan ta ansvaret for å sei kva som skjer next. Men om de ikkje får tak i; kan ikkje brudgommen eller brura sjølv ta ansvaret for å sei kva som skjer då?
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #31 Skrevet 24. august 2005 No virkar eg sikkert frykteleg frekk og tå-trakkande her, men eg må berre sei at den kjøreplanen din var litt i meste laget barneselskap-aktig til bryllups-bruk altså.......
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #33 Skrevet 24. august 2005 :grine2: MORRO MORRO! ← Jaja... Harry kan jo også vere bra...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. august 2005 #34 Skrevet 24. august 2005 pga. 1 ark er vårt bryllup harry? hmmm, vel... kall det hva du vil du. det bryr meg der sola aldri skinner. men jeg liker å ha litt runde kanter i en ellers så firkantet verden! sånn er jeg . andre er seg.
Lille Ballerina Skrevet 24. august 2005 #35 Skrevet 24. august 2005 Synger; "Du er du, og du duger" :kys_2:
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2005 #36 Skrevet 24. august 2005 Jeg synes ikke det var harry! For en snerpete kommentar. Hadde jeg kommet som gjest i bryllupet ditt Janne, så hadde jeg heller dratt på smilebåndet når jeg leste programmet.
Hildegard Skrevet 24. august 2005 #37 Skrevet 24. august 2005 Håper det ordner seg med toastmaster, og kjøreplanen din var frisk og utradisjonell .
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. august 2005 #38 Skrevet 24. august 2005 lille ballerina, rosin og hildegard:
punkyB Skrevet 24. august 2005 #39 Skrevet 24. august 2005 Jeg synes ikke det var harry! For en snerpete kommentar. Må jo huske at den kommentaren kom fra en som har alt i bryllupet planlagt 4,5 år i forveien.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 24. august 2005 #40 Skrevet 24. august 2005 begynnte å planlegge bryllup i en alder av 18 år hu da? jøjje... er vel ikke tiden det kommer ann på, men pengene egentlig... huff, men ikke kult å ha bryllupet sitt kalt for harry! ivertfall når hun ikke vet et døyt om hvordan bryllup vi har for det er langt fra harry!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå