Gå til innhold

Hat mot fedre som misbruker de som ikke kan kjempe i mot.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg bruker veldig sjeldent utrykk som hat. Å hate noe er for meg et veldig fatalt og morderisk utrykk. Noe som du føler på nivå med det å redde ditt eget liv eller dine nærmeste liv fra mord. Det er et utrykk man bør bruke med forsiktighet. Hat har drept millioner av mennesker under feil årsaker. 

Her er jeg ikke kreativ i det hele tatt. Det gjelder de som mishandler de som er svakere. Barn og kvinner. De som er svakere enn meg.

Jeg føler en slags morderisk følelse når jeg hører at bekymringsmeldingene kommer inn under pandemien. Fra den som skal skape trygghet og beskyttelse, er ute av kontroll. Han som knekker familien. Drikker fordi han synes synd på seg selv og ødelegger en familie i samme slengen. Ødelegger liv og slår de som ikke kan stille opp fysisk. Den sadisten vi trodde var helt ok.

Kan jeg få lov å brekke nakke? Fordi jeg vil hvis jeg fikk lov. Jeg vet ikke helt hvor sunt det er å hate denne gruppen "fedre" som jeg hater. Som jeg så inderlig hater. De som slår en kvinne eller barn. Som tar for seg mot barn eller sparker sin hund. Jeg kan skrive mye her, men lar det ligge. Jeg er ikke alene.

Vi har alle sanser åpne. Vi er her for å ta deg.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktige er å melde ifra heller en gang for mye enn for lite, så familier kan få hjelp og disse som skader kan få sin straff i rettssystemet.

Anonymkode: 77e22...900

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det viktige er å melde ifra heller en gang for mye enn for lite, så familier kan få hjelp og disse som skader kan få sin straff i rettssystemet.

Veldig enig. 

Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 8fcba...abf

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Ok? Hva skal jeg kalle den? Forbanna fedre? 

Edit. Endret.

Skrevet (endret)

Jeg vil at de som føler seg truffet skal vite at de vil bli tatt. På en eller annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...