Gjest Anonym nå Skrevet 21. august 2005 #1 Del Skrevet 21. august 2005 Dette er en litt pinlig sak, og jeg tør ikke spørre noen andre om det "face to face", så nå håper jeg noen her inne kan hjelpe meg: I natt sov jeg innmari tungt og drømte at jeg gikk på do. Plutselig våkner jeg av at jeg faktisk har tisset litt i senga. Ikke mye altså, men noen dråper slik at det ble et lite vått felt. Jeg opplevde det samme for ca. 1 år siden, og nå er jeg livredd for at det skal kunne skje igjen. Synes det er kjempepinlig, og ble livredd for at samboeren min skulle oppdage det. Vanligvis våkner jeg og går på do 1-2 ganger om natta, men denne gangen sov jeg tydeligvis veldig tungt. Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg har litt hypokondertendenser, og nå begynner jeg å lure på om jeg har en eller annen uhelbredelig, dødelig sykdom hvor dette er første symptom :icon_frown: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #2 Del Skrevet 21. august 2005 Dette er en litt pinlig sak, og jeg tør ikke spørre noen andre om det "face to face", så nå håper jeg noen her inne kan hjelpe meg: I natt sov jeg innmari tungt og drømte at jeg gikk på do. Plutselig våkner jeg av at jeg faktisk har tisset litt i senga. Ikke mye altså, men noen dråper slik at det ble et lite vått felt. Jeg opplevde det samme for ca. 1 år siden, og nå er jeg livredd for at det skal kunne skje igjen. Synes det er kjempepinlig, og ble livredd for at samboeren min skulle oppdage det. Vanligvis våkner jeg og går på do 1-2 ganger om natta, men denne gangen sov jeg tydeligvis veldig tungt. Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg har litt hypokondertendenser, og nå begynner jeg å lure på om jeg har en eller annen uhelbredelig, dødelig sykdom hvor dette er første symptom :icon_frown: ← Det er ikke unormalt,men det sker oftest om folk har alkool i kroppen. Kan skje ellers også. tar du noen form for medisiner slik at du sover tungt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #3 Del Skrevet 21. august 2005 Tusen takk for at du ville svare. Nei, jeg tar ingen medisiner og hadde ikke drukket, men har hatt noen mer eller mindre søvnløse netter pga at jeg har vært syk, og i natt var første natt på noen dager hvor jeg virkelig fikk sove, så jeg sov veldig tungt. Som sagt er jeg litt hypokonder, og sitter med skikkelig mageknip nå og lurer på om jeg har en alvorlig sykdom, så er veldig takknemlig for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. august 2005 #4 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg vil tro det er flere som har opplevd dette en gang eller to enn det er som ikke har opplevd det i det hele tatt. Du var nok bare veldig trøtt og jeg er sikker på at du ikke er syk! Jeg tror ikke du er hypokonder heller, de er som regel ikke klar over at de er det selv, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #5 Del Skrevet 21. august 2005 Har også opplevd det samme! En del år siden nå riktignok, kanskje fem-seks? Og det var mer enn et par dråper! Det har aldri skjedd siden heller. Tror nok det var fordi du sov tungt, er ikke alltid man klarer å våkne i tide! Ikke bekymre deg du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2005 #6 Del Skrevet 21. august 2005 Syns ikke du skal bekymre deg for mye. Det har skjedd meg også, men husker ikke når. Kommer nok av dyp søvn, ja. Kroppen er litt i transe. En jeg kjenner drømte at han måtte på do, gikk i søvne og tissa i skapet. For i drømmen hans var det jo do. Blir jo det samme som når folk prater i søvne. De husker det ikke selv ofte. Det henger nok sammen med at du endelig fikk deg litt søvn, og den søvnen var så dyp at kroppen ikke oppfattet at du ikke var våken. Og hypokondere er vi alle mann - i større eller mindre grad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #7 Del Skrevet 21. august 2005 Hypokonderi er jo også en sykdom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 21. august 2005 #8 Del Skrevet 21. august 2005 Jeg tror det kan skje hvem som helst jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #9 Del Skrevet 21. august 2005 Dette har jeg også opplevd, faktisk flere ganger. Snakket med legen en gang om at jeg alltid må opp på do i løpet av natten og han anbefalte å la være å drikke noe de siste timene før du går til sengs, spesielt te og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #10 Del Skrevet 21. august 2005 Tusen takk for svar alle sammen! Det var godt å høre at andre også har opplevd dette!! Er liksom ikke noe man tar opp i pauserommet på jobb, og da er det greit å kunne spørre her på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå