jordbær86 Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hva syns du om denne serien? Den går på tv6 på hverdager kl 20. Jeg liker den, men i virkeligheten hadde han nok fått sparken for lengst sånn som han oppfører seg mot pasientene sine 😄
Cordelia Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Hehe, han hadde nok heller ikke hatt sånt drag på damene i den virkelig verden. Sparket hadde han nok blitt, men det finnes nok en del grinebitere blant leger. 2
Ullvott Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Elsker den serien. Joda, serien er selvsagt ikke realistisk, og leger burde ikke oppføre seg på den måten, men de første episodene av denne serien ble sendt så tidlig som i 2004. Det har skjedd mye med folks holdninger til leger (og vice versa) bare på disse årene. 2
Thildamor Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Jeg ser på det når jeg kommer over den. Jeg synes den er morsom. Tror faktisk den blir sendt hver dag her i Sverige, men tidlig på ettermiddagen.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Den serien gikk rett hjem hos meg 🤩 Anonymkode: 65aa4...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå