AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hvordan kan jeg skaffe gode venner i en alder av 45... Har i bunn og grunn skjøvet mange vekk da jeg har behov for egentid. Mye pga litt murrende angst og depresjoner. Ikke at jeg går og depper hele tiden altså. Men når jeg har en slik periode igjen, slik som nå, da føler jeg meg helt alene i verden. Hjelper ikke at man ikke kan reise noe sted pga Covid. Hjemmekontor er jeg egentlig bare glad for. -det gir mindre stress, og jeg MÅ ikke være sosial med kolleger. Men jeg trenger et større nettverk kjenner jeg... Anonymkode: a5f8b...70b 3
tentaclemaiden Skrevet 25. februar 2021 #2 Skrevet 25. februar 2021 Har det som deg. 37 og kjenner meg mutters alene. Hvor bor du? 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #3 Skrevet 25. februar 2021 44 her og savner også venner. Vanskelig når man er innflytter. Bor i Rogaland. Enn dere? Anonymkode: 698e7...37e 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #4 Skrevet 25. februar 2021 Hva med å melde seg på frivillige organisasjoner? Og hva med turgruppe? Anonymkode: bb59e...8f7
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 Her inne, kanskje? Jeg ville gjerne hatt en venn som deg. Jeg liker godt å være med andre i blant, men trenger og mye egentid fordi jeg raskt blir stresset og nervøs av mye inntrykk. Anonymkode: f17ff...0f5
MMonroe Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Føler med deg! Jeg er 27, har 2 barn, ingen jobb og dermed ikke noe nettverk derfra, mistet kontakten med de fleste vennene mine etter videregående da alle spredte seg for å gå på universitet. Jeg valgte der i mot å bli i hjembyen får å kjøpe hus med kjæresten. Jeg er litt introvert og dermed dårlig på å holde på kontakt, men kjenner av og til (spesielt etter å ha fått barn) at det hadde vært utrolig godt med ei veldig god venninne og ikke minst en jentekveld i ny og ne. Samboer har ofte påpekt at jeg må få meg venner og at jeg sitter for mye hjemme, da er det ille tenker jeg😂 1
Gjest NoDiablo Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 Mange har det som deg. Ensomhet har jo omtrent blitt en folkesykdom her til lands, hvis det ikke alltid har vært det. Koronaen hjelper selvsagt ikke. Men håper det hjelper å vite at du ikke er alene om det, tross alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå