Gå til innhold

Hvor mye poser må man ha under øynene for å ta laser/kirurgi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig markerte poser under øynene, men ikke noe løs hud som henger, så kirurgen var usikker på resultatet og ville ikke ta det.

Hva er deres erfaring med hvor hengende posene må være? 

Og er det da kanskje bedre med laser enn kirurgi?

Noen med erfaringer her?

Anonymkode: bbebc...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fjernet løs hud under øynene for 4 år siden. Hadde ikke poser, og ikke SÅ ille med løs hud - men ville gjøre noe med det tidlig. Flink kirurg (Aleris/Bergen) og et flott resultat🙌🏻

Anonymkode: 2af56...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg fjernet løs hud under øynene for 4 år siden. Hadde ikke poser, og ikke SÅ ille med løs hud - men ville gjøre noe med det tidlig. Flink kirurg (Aleris/Bergen) og et flott resultat🙌🏻

Hmm okey, grunnen til at kirurgen ikle ville ta jobben var nettopp fordig jeg ikke har noe løs hud, bare poser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan der være at dersom du fjerner posene vil du ende opp med løs hud i etterkant? Fjerne et problem og skape et nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kan der være at dersom du fjerner posene vil du ende opp med løs hud i etterkant? Fjerne et problem og skape et nytt?

Er redd for det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan man ikke bare stramme opp det med laser/kirurgi da? Posene plager meg sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Er det noen som har erfaringer med et slikt ingrep? Plages så til de grader med poser under øynene, i tillegg er det svært synlige blodårer🥲

Er det noen som har har erfaringer med å fjerne poser under øynene hos en klinikk i Bergen? Hvem er dyktige, serøse og gjør en god jobb?

Anonymkode: e5150...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 4.41):

Er det noen som har erfaringer med et slikt ingrep? Plages så til de grader med poser under øynene, i tillegg er det svært synlige blodårer🥲

Er det noen som har har erfaringer med å fjerne poser under øynene hos en klinikk i Bergen? Hvem er dyktige, serøse og gjør en god jobb?

Jeg vil og ha et inngrep, bare øvre øyelokk. Så håper du får svar på noen har erfaring med en flink lege 😊🫶

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påfugl22 skrev (På 2.11.2023 den 19.06):

Jeg vil og ha et inngrep, bare øvre øyelokk. Så håper du får svar på noen har erfaring med en flink lege 😊🫶

Tror det blir Cosmo klinikk, med laser.🕶️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...