AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg har veldig markerte poser under øynene, men ikke noe løs hud som henger, så kirurgen var usikker på resultatet og ville ikke ta det. Hva er deres erfaring med hvor hengende posene må være? Og er det da kanskje bedre med laser enn kirurgi? Noen med erfaringer her? Anonymkode: bbebc...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #2 Del Skrevet 27. februar 2021 Noen som har tatt det? Anonymkode: bbebc...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #3 Del Skrevet 27. februar 2021 Jeg fjernet løs hud under øynene for 4 år siden. Hadde ikke poser, og ikke SÅ ille med løs hud - men ville gjøre noe med det tidlig. Flink kirurg (Aleris/Bergen) og et flott resultat🙌🏻 Anonymkode: 2af56...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #4 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fjernet løs hud under øynene for 4 år siden. Hadde ikke poser, og ikke SÅ ille med løs hud - men ville gjøre noe med det tidlig. Flink kirurg (Aleris/Bergen) og et flott resultat🙌🏻 Anonymkode: 2af56...6a6 Hmm okey, grunnen til at kirurgen ikle ville ta jobben var nettopp fordig jeg ikke har noe løs hud, bare poser. Anonymkode: bbebc...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #5 Del Skrevet 27. februar 2021 Kan der være at dersom du fjerner posene vil du ende opp med løs hud i etterkant? Fjerne et problem og skape et nytt? Anonymkode: 2af56...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #6 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan der være at dersom du fjerner posene vil du ende opp med løs hud i etterkant? Fjerne et problem og skape et nytt? Anonymkode: 2af56...6a6 Er redd for det:( Anonymkode: bbebc...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #7 Del Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kan der være at dersom du fjerner posene vil du ende opp med løs hud i etterkant? Fjerne et problem og skape et nytt? Anonymkode: 2af56...6a6 Kan man ikke bare stramme opp det med laser/kirurgi da? Posene plager meg sånn. Anonymkode: bbebc...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8 Del Skrevet 17. september 2023 Er det noen som har erfaringer med et slikt ingrep? Plages så til de grader med poser under øynene, i tillegg er det svært synlige blodårer🥲 Er det noen som har har erfaringer med å fjerne poser under øynene hos en klinikk i Bergen? Hvem er dyktige, serøse og gjør en god jobb? Anonymkode: e5150...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl22 Skrevet 2. november 2023 #9 Del Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 4.41): Er det noen som har erfaringer med et slikt ingrep? Plages så til de grader med poser under øynene, i tillegg er det svært synlige blodårer🥲 Er det noen som har har erfaringer med å fjerne poser under øynene hos en klinikk i Bergen? Hvem er dyktige, serøse og gjør en god jobb? Anonymkode: e5150...b28 Jeg vil og ha et inngrep, bare øvre øyelokk. Så håper du får svar på noen har erfaring med en flink lege 😊🫶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #10 Del Skrevet 4. november 2023 Påfugl22 skrev (På 2.11.2023 den 19.06): Jeg vil og ha et inngrep, bare øvre øyelokk. Så håper du får svar på noen har erfaring med en flink lege 😊🫶 Tror det blir Cosmo klinikk, med laser.🕶️ Anonymkode: e5150...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå