AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hvor overnattet du? Hva gjorde du der? Anonymkode: afabd...7f0
Krakilsk Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 I en lavvo. Spilte biljard, spiste og drakk godt, og ble spist opp av mygg.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 I en hytte. På sommerstid kan det være enormt mye mygg der ja, så man må dekke til alle kroppsåpninger. Ting jeg gjorde; fisket, kjørte båt, tok badstu, badet, grillet osv osv Anonymkode: 34a16...10d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Jepp. Et av stedene. Skal ikke tilbake. Innbyggerne var ikke veldig hyggelige og følte meg ikke veldig velkommen. Dro et lettelsens sukk da jeg dro. Finnmark er nydelig og alle andre steder jeg har vært har folk vært fantastiske. Anonymkode: f4c34...025 1
every woman Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I en hytte. På sommerstid kan det være enormt mye mygg der ja, så man må dekke til alle kroppsåpninger. Ting jeg gjorde; fisket, kjørte båt, tok badstu, badet, grillet osv osv Anonymkode: 34a16...10d Dekke til kroppsåpninger? Tar de seg inn der? 1
Knirke Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 Ikke overnattet, men har vaert begge steder. Levajok fjellstue (utenfor karasjok) anbefales, spesielt hvis man liker å fiske. Men ja: MYGG. Kautokeino bør helst sees om vinteren, med reinkappkjøring og scootercross. Juhls Silver Gallery er et must: https://www.tripadvisor.com/Attraction_Review-g668800-d6598283-Reviews-Juhls_Silver_Gallery-Kautokeino_Kautokeino_Municipality_Finnmark_Northern_Norway.html
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 I Kautokeino er det et fint thon hotell med god lokal mat bl.a. Karasjok har også hotell, med egen gamme hvor de har god, men dyr mat. Men vil virkelig anbefale å leie hytte på Engholms husky. En opplevelse for livet, også selv om du ikke bryr deg om hundekjøring eller denslags. Hvis du vurderer Alta vil jeg og anbefale Trasti og Trine, som også er noe helt eget. Generelt må du nok regne med lavere standard på overnatting og matutvalg enn andre steder, men spesielt de to huskyfarmene har veldig god standard. Anonymkode: 600b4...e74
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #8 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I Kautokeino er det et fint thon hotell med god lokal mat bl.a. Karasjok har også hotell, med egen gamme hvor de har god, men dyr mat. Men vil virkelig anbefale å leie hytte på Engholms husky. En opplevelse for livet, også selv om du ikke bryr deg om hundekjøring eller denslags. Hvis du vurderer Alta vil jeg og anbefale Trasti og Trine, som også er noe helt eget. Generelt må du nok regne med lavere standard på overnatting og matutvalg enn andre steder, men spesielt de to huskyfarmene har veldig god standard. Anonymkode: 600b4...e74 «Lavere standard»? De har da flotte hoteller, og flere gode spisesteder begge plassene! Og hvorfor drar du Alta inn her? Spørsmålet gjelder jo samebygdene Kara og Kauto! Anonymkode: a7c8b...d69
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #9 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): «Lavere standard»? De har da flotte hoteller, og flere gode spisesteder begge plassene! Og hvorfor drar du Alta inn her? Spørsmålet gjelder jo samebygdene Kara og Kauto! Anonymkode: a7c8b...d69 Hvis man er på rundreise i Finnmark, er det ikke så langt fra Kauto til Alta da. Men det var bare et tips.. Anonymkode: 600b4...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå