Pottah Skrevet 24. februar 2021 #21 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er det ikke reglene på finn.no skal gjelde alle brukerne Anonymkode: ff216...048 Du hadde et spørsmål, så du henvendte deg til feil sted som er fair. Så får du beskjed om hvor du skal henvende deg, men det svaret vil du ikke godta. Istedenfor tar du opp tiden kundeservice kunne brukt på å hjelpe dem som faktisk trenger hjelp av kundeservice. Det er definitivt du som er problemet 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #22 Skrevet 24. februar 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, det må jo være noe alvorlig galt med deg? Kundeservice fortalte deg hvor du kunne henvende deg for å få svar på spørsmålet ditt, men du bare fortsette å mase om forskjellsbehandling. Det er ingen som jobber i Finn som vet hvem du er, for du har ikke identifisert deg, så din idé om at dette er personlig er helt bak mål. Anonymkode: d237f...43a Men de forskjellsbehandler brukere da reglene ikke gjelder for alle. Anonymkode: ff216...048
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #23 Skrevet 24. februar 2021 Vi som jobber innen kundeservice hater kunder som deg... gjør nå det du blir fortalt. genrelt sett tror folk at de på kundeservice har all verden av makt, vi er faktisk helt på bunnen. Anonymkode: 348c4...22c 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #24 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke regler? At Ola Kan annonsere uten og identifisere seg men ikke nils? Anonymkode: ff216...048 Ts - du må være noe av det dummeste menneske jeg har vært borti. Du får jo beskjed om å ta opp dette med «annonsekontroll», det er de som kan hjelpe deg i denne situasjonen. Personen som svarer yter god kundeservice ved å vise deg til riktig sted. Makan! Anonymkode: 10008...a8f 4 1
Lovelymother Skrevet 24. februar 2021 #25 Skrevet 24. februar 2021 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vi som jobber innen kundeservice hater kunder som deg... gjør nå det du blir fortalt. genrelt sett tror folk at de på kundeservice har all verden Endret 24. februar 2021 av Lovelymother
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #26 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men de forskjellsbehandler brukere da reglene ikke gjelder for alle. Anonymkode: ff216...048 Du har sikkert mobil abonnement hos en leverandør ...tror du alle som har 4 gb og fri tale betaler det samme? Nei, faktisk ikke. Folk har inngått avtale på forskjellig tid etc. på samme måte som at eldre brukere på Finn ikke må legitimere seg da dette ikke var krav da Anonymkode: 348c4...22c 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #27 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men de forskjellsbehandler brukere da reglene ikke gjelder for alle. Anonymkode: ff216...048 Men hva er det du tror de gjør egentlig? Du bruker stadig ordet "forskjellsbehandling", men hva prøver du å oppnå med det? De vet ikke hvem du er, så dette er åpenbart ikke en personlig vendetta mot deg. De er en privat bedrift, så de kan bestemme selv hvilke vilkår som skal gjelde til enhver tid, og hvis de har bestemt at personer som registrerte seg før et gitt tidspunkt ikke trenger å identifisere seg, så står de fritt til å gjøre det. De har ingen plikt til å ikke forskjellsbehandle. Anonymkode: d237f...43a 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #28 Skrevet 24. februar 2021 Med denne oppførselen hadde jeg mistenkt deg for å drive med noe «snusk» allerede nå. Anonymkode: 9b418...a49 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #29 Skrevet 24. februar 2021 Bare så det er sagt, jeg unngår uverifiserte finnbrukere. Hvorfor? Fordi det alltid er de som kommer med useriøse henvendelser vedr kjøp og henting av ting. Nå i det siste har jeg lagt meg merke at finn skriver at de kontrollerer meldingene og dersom noen er useriøse på noe vis blir de blokkert. Det var jammen på tide. Men det er fortsatt folk som sier de skal kjøpe noe og spør etter størrelsen enda det står oppført i annonsa to steder. Og deretter ikke gir lyd fra seg. Særlig hvis du har lagt ut annonsa med skjuling av ditt brukernavn til de sender deg en melding. Så det er ikke sikkert du ville fått gitt bort det du skal gi bort når du selv er uverifisert bruker. Og en ting til, jeg håper finn nå nekter folk å legge ut skrot på gis bort. Det er så mange som har forsøkt å gi bort ting som hører hjemme på skrothaugen at det er helt nifs. Tror folk virkelig at noen er interessert i flekkbefengte madrasser, nedslitte sofaer med 20 års nikotininnhold bla? Anonymkode: df54b...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #30 Skrevet 24. februar 2021 Jeg trives stort sett med feks chat på jobb, men sånne som det forsurer dagen min. Av en eller annen grunn tror Noen de som henvender seg til oss at vi kjenner hver bidige krik og krok og kam bestemme og gjøre alt vi vil. Altså, personen sier at du må henvende deg et annet sted. Gjør det da. Anonymkode: 60e81...57f 4
Jensine Skrevet 24. februar 2021 #31 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det har jeg gjort men har ikke fått noe svar av de det har gått ca 10 dager Anonymkode: ff216...048 Det kunne du sagt til de på kundeservice. Kanskje de vet noe om svartiden på annonsekontroll. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #32 Skrevet 24. februar 2021 Seriøst, snakk om å være vrang! Det er jo du som krever å bli forskjellsbehandlet ift andre nye brukere og gjeldende regler. Anonymkode: 8df13...69c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #33 Skrevet 24. februar 2021 Sikker på at du ikke blander mellom bruker id og verifisert bruker? Anonymkode: bd6ca...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå