Gå til innhold

Veldig dårlig kundeservice og behandling (finn.no)

Anbefalte innlegg

Var I kontakt med kundeservice på finn.no jeg er en  ny bruker på finn.no og jeg ønsket og legge ut noen annonser under kategori gis bort altså det jeg annonserte ønsket jeg og gi bort likevel ble min annonse avvist Fordi finn.no mener de ikke kan godkjenne annonsen da jeg ikke har identifisert meg på finn.no likevel har jeg sett annonser hvor det er andre brukere som ikke har identifisert seg men som selger Jake for flere 1000 kr. Er ikke dette veldig dårlig behandling og ikke minst forskjellsbehandling fra finn.no sin side? Her har jeg kopiert chatten jeg hadde med kundeservice 

Hei jeg lurer på hvorfor jeg må identifisere meg for og kunne annonsere da jeg ser det er andre brukere her inne som ikke trengervog identifisere seg for og annonsere?! Skal ikke reglene være likt her inne?🤔🙄

Hei :)
Om du har spørsmål rundt det så kan du svare tilbake på e-posten du har mottatt. Da går den direkte til vår annonsekontroll.
Javel..
Jeg synes det er litt rart at du som faktisk jobber I kundeservice ikke kan svare på det
Jeg trodde ikke dere dreiv med forskjellsbehandling
Men tydelighvis

Det er ikke vi som sitter med annonsekontroll og avviser på dette grunnlaget :) Men det er ikke på personlig basis det avvises på ID.
Så har ikke noe med forskjellsbehandling å gjøre.
Om jeg ønsker og betale for og annonsere må jeg identifisere meg da og?
Eller er det bare om annonsen er gratis?

Det er opp til vår annonsekontroll som kontrollerer annonser.
Javel
Du skriver at det ikke er av personelige grunner til at dere avviiser men hva er det da? Hvilke grunner?
Det er forskjellsbehandling jo

Det kan være f.eks på hva man annonserer, hvilken kategori o.l. Svar tilbake på e-posten du har mottatt om du har mer spørsmål rundt avvisningen
Om Ola får lov til og annonsere uten og identifisere seg men ikke nils så er det forskjellsbehandling
Det ser vel du også? Og si at det ikke er forskjellsbehandling blir bare for dumt
Chatten ble vurdert som Dårlig
Chatten ble vurdert som Dårlig
Kommentaren ble sendt inn

Anonymkode: ff216...048

Fortsetter under...

Hvorfor bruker du så mye tid på å klage og diskutere det? Kan du ikke bare identifisere deg og bli ferdig med det? Da har du en Finn-konto du kan bruke resten av livet om du vil. Jeg har en som er mange år gammel. Ikke så ofte jeg bruker den, men plutselig er det noe som skal selges eller gis bort, og da er det greit å ha den. Jeg har identifisert meg for lenge siden.

• Liker 15

Det at andre ikke har identifisert seg har ingenting med forskjellsbehandling å gjøre, det kan være at de har vært brukere av før det ble krav om identifisering.

Synes forresten at det er kjempebra at man må identifisere seg, det er alt for mange svindlere og useriøse personer på Finn fra før.

Anonymkode: 25095...4ca

• Liker 13
1 minutt siden, Million said:

Hvorfor bruker du så mye tid på å klage og diskutere det? Kan du ikke bare identifisere deg og bli ferdig med det? Da har du en Finn-konto du kan bruke resten av livet om du vil. Jeg har en som er mange år gammel. Ikke så ofte jeg bruker den, men plutselig er det noe som skal selges eller gis bort, og da er det greit å ha den. Jeg har identifisert meg for lenge siden.

Jeg har ingen problemer når det kommer Til og identifisere seg det jeg synes er dårlig er at reglene ikke gjelder alle som bruker finn

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det at andre ikke har identifisert seg har ingenting med forskjellsbehandling å gjøre, det kan være at de har vært brukere av før det ble krav om identifisering.

Synes forresten at det er kjempebra at man må identifisere seg, det er alt for mange svindlere og useriøse personer på Finn fra før.

Anonymkode: 25095...4ca

Selvfølgelig er det forskjellsbehandling om jeg som ønsker og gi vekk møbler ikke får lov og og annonsere paga manglende identifisering men en som ønsker og selge Jakke for 6000 or slipper og identifisere så er jo det forskjellsbehandling. Reglene skal vel gjelde alle 

Hvor vanskelig er det å svare på mailen du har fått slik at rett avdeling kan svare deg? Synes ikke det er dårlig behandling når du ikke gjør slik de ber deg om. 

Anonymkode: 79a43...024

• Liker 17

«Dårlig kundeservice»? Her var det jo du som var frekk. Du ble bedt om å svare på e-posten du fikk slik at spørsmålet ditt om hvorfor annonsen din ble avvist havnet på rett sted, likevel valgte du å trakassere kundeservice om «forskjellsbehandling»? 🤔

Anonymkode: 9c19e...633

• Liker 16
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ehh nei det er finn.no Fordi det er de som driver med forskjellsbehandling ikke jeg. 

Jo, det er du som er teit her. Skjerp deg. 

• Liker 7

Altså, det må jo være noe alvorlig galt med deg? Kundeservice fortalte deg hvor du kunne henvende deg for å få svar på spørsmålet ditt, men du bare fortsette å mase om forskjellsbehandling. Det er ingen som jobber i Finn som vet hvem du er, for du har ikke identifisert deg, så din idé om at dette er personlig er helt bak mål.

Anonymkode: d237f...43a

• Liker 11

Annonse

Men slik jeg tolker samtalen stiller du feil person spørsmålene om hvorfor du ble avvist.  Hvorfor diskuterer du med noen som har sagt at dette må du ta med "annonsekontroll"?  Svar på mailen du fikk slik vedkommende sier.

• Liker 7
1 minutt siden, AnonymBruker said:

«Dårlig kundeservice»? Her var det jo du som var frekk. Du ble bedt om å svare på e-posten du fikk slik at spørsmålet ditt om hvorfor annonsen din ble avvist havnet på rett sted, likevel valgte du å trakassere kundeservice om «forskjellsbehandling»? 🤔

Trakkasere? Nå må du virkelig gi deg jeg spurte kundesenter om ett spørsmål da de driver med forskjellsbehandling jeg har tilogmed fjernet navnet på personen jeg snakket med Fordi jeg ikke ønsker og trakkasere eller henge ut vedkommende.

Annonse
Just now, Lama_Drama said:

Ehh, nei. De forholder seg til reglene sine, og du gjør ikke.

Hvilke regler? At Ola Kan annonsere uten og identifisere seg men ikke nils?

2 minutter siden, Jensine said:

Men slik jeg tolker samtalen stiller du feil person spørsmålene om hvorfor du ble avvist.  Hvorfor diskuterer du med noen som har sagt at dette må du ta med "annonsekontroll"?  Svar på mailen du fikk slik vedkommende sier.

Det har jeg gjort men har ikke fått noe svar av de det har gått ca 10 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...