Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mange år siden tok jeg piercing i brystvortene, og etter noen år tok jeg de ut igjen. Det er en del år siden jeg fjernet de men hvis jeg klemmer på det kan det til tider komme ut noe hvitt, tykt stoff. Vil ikke kalle det væske fordi det er langt fra flytende. Regner med at det er døde hudceller som samler seg i åpningen der hullet ikke er helt grodd.

Men på den ene brystvorten er det akkurat som om jeg har fått en sprekk litt til siden for midten av brystvorten. Hullet på den ene siden virker helt igjen grodd så der kommer det stoffet ut igjennom sprekken i stedenfor. Sånn har det vært lenge. Nå har jeg fått et nytt problem, nemlig at fra sistnevnte brystvorte kommer det puss og blod ut. Så lurer på om det kan ha oppstått en infeksjon der. Men klarer ikke skjønne hvordan det skal ha skjedd da piercingene ble fjernet for lenge siden. Fra sprekken der pusset kommer ut og frem til utsiden av brystvorten der det gjengrodde hullet er blir huden veldig stram og det kan virke som at verket ligger lagret på den siden av brystvorten. Noen andre her som har vært borti noe lignende?

Har prøvd å google men finner ingenting som er behjelpelig.

Anonymkode: 6df61...4d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...