Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest glunten
Skrevet

Et spørsmål. hva synes dere? er det riktig av exdama å ha nøkler til boligen vi hadde sammen etter 7mnd? som hun bruker å låse seg inn til meg når jeg ikke er hjemme! det jeg har gjort i går var å bytte låsen i døra fordi jeg ikke fikk nøklen fra henne og da spurte hun meg om hun ikke fikk nøkelen til ny låsen. jeg er helt målløs og jeg vil bare høre om dere synes ikke jeg har gjort rett med å bytte låsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skal vel ikke ha nøkler til din bolig nå!?

Hun har ikke mer rett til det enn hun har til å gå inn til naboene sine.

Skrevet
:overrasket: Klart det var rett av deg å bytte lås, når ikke hun har levert nøklene tilbake etter så lang tid. Om dere fremdeles skal omgås, så skal hun vel ringe på døra som alle andre som kommer på besøk.
Skrevet

Hun klarte til og med å spørre om hun kunne få en ny nøkkel?!?

:overrasket:

Syns du gjorde det rette ved å skifte låsen jeg, selv om jeg syns hun godt kunne gitt deg tilbake nøkkelen så du slapp å punge ut til en ny lås og et nytt sett nøkler.

Hun har da vel ingenting å gjøre hos deg etter syv måneder.

Skrevet

Så lenge hun ikke bor der og dere er kjærester, har hun da ikke rett på ny nøkkel?

Om dere da ikke har en ordning med barn og kan gå inn til hverandre for å hente ting etc. Men da ville vel ikke dette væt noe du reagerte på.

Jeg lurer på hva hun gjør inne hos deg? Vet du det? Har hun et godt svar på det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...