AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hei! Skulle satt inn noe kontanter, og ser at Posten har fjernet muligheten å sette inn penger? Funker det ennå hos banken? Skal visstnok funke i enkelte butikker og? Har DNB Anonymkode: 2e517...c9a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Innskuddsautomat seddel og mynt fungerer bra! Har brukt det før. Anonymkode: 24ed5...fa3 Ser man faktisk kan sette inn penger i butikker, kort og greit: https://www.vipps.no/produkter-og-tjenester/privat/kontanter/kontanttjenester-i-butikk/ Noe erfaring med dette? Virket jo superlett! Anonymkode: 2e517...c9a 1
OlsenHansen Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ser man faktisk kan sette inn penger i butikker, kort og greit: https://www.vipps.no/produkter-og-tjenester/privat/kontanter/kontanttjenester-i-butikk/ Noe erfaring med dette? Virket jo superlett! Anonymkode: 2e517...c9a Det går veldig greit så lenge du har sedler. Kan ikke se for meg at mynter vil være særlig praktisk på de maskinene de har. Endret 24. februar 2021 av OlsenHansen
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ser man faktisk kan sette inn penger i butikker, kort og greit: https://www.vipps.no/produkter-og-tjenester/privat/kontanter/kontanttjenester-i-butikk/ Noe erfaring med dette? Virket jo superlett! Anonymkode: 2e517...c9a Jeg setter inn penger i kassa på spar hele tiden, sedler og mynter, bare si at du er dnb kunde og skal sette inn, er på konto etter et par minutter Anonymkode: 11448...45a
dyptvann Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Du kan også sette inn penger på spillekontoen din i Norsk Tipping og overføre det til kontoen din derfra som betyr at du kan bruke alle tippekommisjonærer til å gjøre innskuddet! Også mest praktisk når det er snakk om sedler og ikke så mye mynt. Endret 24. februar 2021 av dyptvann
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hei! Skulle satt inn noe kontanter, og ser at Posten har fjernet muligheten å sette inn penger? Funker det ennå hos banken? Skal visstnok funke i enkelte butikker og? Har DNB Anonymkode: 2e517...c9a har du ingen "bank i butikk" i nærheten av der du bor? Anonymkode: 94d65...296
OlsenHansen Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Man heller myntene ned i et hull i maskinen så vidt jeg husker. Anonymkode: 24ed5...fa3 Noen plasser har de kanskje dette, men der hvor jeg har gjort det har de bare et slikt hull man kan putte en og en mynt i. Da tar det lang tid med et glass fullt av enkroninger.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 1 hour ago, dyptvann said: Du kan også sette inn penger på spillekontoen din i Norsk Tipping og overføre det til kontoen din derfra som betyr at du kan bruke alle tippekommisjonærer til å gjøre innskuddet! Også mest praktisk når det er snakk om sedler og ikke så mye mynt. Dette har jeg aldri tenkt på. Hva må man ha med til kommisjonæren, det kortet man bruker i kortleseren når man spiller på pc'en? Begynner å bli noen år siden jeg var hos en kommisjonær, trodde nesten ikke de fantes mer 😄 er det fortsatt hos Narvesen? Anonymkode: 9c6e4...d7c
dyptvann Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette har jeg aldri tenkt på. Hva må man ha med til kommisjonæren, det kortet man bruker i kortleseren når man spiller på pc'en? Begynner å bli noen år siden jeg var hos en kommisjonær, trodde nesten ikke de fantes mer 😄 er det fortsatt hos Narvesen? Anonymkode: 9c6e4...d7c Ja, Narvesen med mer. Du trenger bare spillekortet ditt og legitimasjon. Vet ikke hvor grensa går, men jeg har måtte legitimere meg da jeg har satt inn 2500.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå