Gå til innhold

Vibrator/dildo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har flere ganger registrert at det er endel menn som reagerer negativt på at vi damer bruker dildo/vibrator i tillegg til dere.

Føler dere at dere ikke er gode nok? Eller hva er det?

Eller hva er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At damer bruker dildo/vibrator/andre ting i tillegg til vår "ekte vare" er etter mitt syn helt snadder. Å vite at når en ikke er hjemme så ligger kanskje dama og nyter et eller annet som hun kjører opp i f****, det er pirrende. Det er da en skulle ønske en var flua på veggen.

Det er også ekstremt opphissende å få servert et dildoshow på sengekanten !!!!!

Skrevet

Kjempedeilig er det! Topp å se på, men like deilig å bli fortalt pr SMS at hun har hatt dyppdykk med'n! Mmmm.... Å være sjalu på en plastdings er over min fatteevne.

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg har stor respekt for at kvinner tar ansvar for sin egen seksualitet. Vi er alle ulike mennesker, også i senga, så det er veldig flott at dere bruker leketøy og finner ting som dere liker, både med og uten partneren.

Man kan finne på mye moro med leketøy, og det er ikke bare godt for dere kvinner. Men det kommer selvfølgelig an på bruken av det. Er det en kvinne som kun er opptatt av sin egen nytelse, og ikke felles nytelse, kan det fort bli negativt (både med og uten leketøy.)

Som mann, trives jeg godt med at min partner våger å ta med leketøy i senga. ;)

Skrevet
Jeg har stor respekt for at kvinner tar ansvar for sin egen seksualitet. Vi er alle ulike mennesker, også i senga, så det er veldig flott at dere bruker leketøy og finner ting som dere liker, både med og uten partneren.

Man kan finne på mye moro med leketøy, og det er ikke bare godt for dere kvinner. Men det kommer selvfølgelig an på bruken av det. Er det en kvinne som kun er opptatt av sin egen nytelse, og ikke felles nytelse, kan det fort bli negativt (både med og uten leketøy.)

Som mann, trives jeg godt med at min partner våger å ta med leketøy i senga.  ;)

Helt enig!!! Toppers jenter :klappe:

Gjest anonym nå...
Skrevet

Så flinke dere er da gutter :)

Men lurer veldig jeg ogå, fordi jeg har veldig forskjellig erfaring med det... og det virker som om kjæresten min ikke klarer helt å fikse at jeg trenger litt ekstra stimulering der nede noen ganger... med dildo... virker som om han synes det er en konkurrent (i form av en vibrerende rosa dings som aldri vil ta hans plass :roll: )... Hvorfor er det slik?

Hilsen

mei

Skrevet

Tror det er verre for jenter generelt å godta at han bruker et sexleketøy. Så slutt og klag.

Skrevet

Helt topp dersom hun bruker dildo.

Jeg er bortreist i jobben i blandt og synes det er bra at hun kan ha ett sexliv også når jeg er borte. Blir også vanvittig kåt av å få se henne bruke dildoen på seg selv, gjerne samtidig som jeg onanerer.

Lurer på hva dere kvinner ville sagt dersom mannen deres brukte noen hjelpemiddel når dere ikke var tilstede eller sammen med dere.

Skrevet

Sambo blir bare ekstra kåt, hvis jeg drar frem vibratoren min! :sjarmor:

Skrevet

Leste forrige uke at salget av sexleketøy for menn har eksplodert også så det blir vel mer og mer vanlig det også. De skrev også at markedet er mye større for menn og at det så snart det finnes gode alternativer kommer til å gå i været. Jeg tviler ikke på det.

Skrevet

jeg vet ikke om noen menn som er " i mot" dette?!.......

Skrevet
Lurer på hva dere kvinner ville sagt dersom mannen deres brukte noen hjelpemiddel når dere ikke var tilstede eller sammen med dere.

Jeg hadde vel fått hysterisk anfall ;) Så langt for likestillingen?

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt "sjømannsbrud" til mannen min, så jeg reagerer nok ikke på at han har leketøy.

Mannen min synes også det er helt ok at jeg har det, og vi bruker det ofte sammen.

Men jeg har registrert at flere menn på slike diskusjonsfora tror at en leketøy er en erstatning for dem, det virker altså for å være en konkurrent.

Skrevet

Kanskje menn er redde for å leke? :ler:

Sikkert stygt å le, men klarer ikke la det være... De må da skjønne at ingenting kan erstatte den ekte vare, men at lek faktisk er moro.... ;)

Skrevet (endret)

min sambo liker det IKKE i det hele tatt!

han liker ikke og ha andre inni HANS område..der er det bare hans junior som skal være.

han liker og ha territoriet for seg selv :ler:

Endret av ^me^
Skrevet

Det jeg bruker min vibrerende dildo til, er stimulering av klitten mens vi har sex. Da får jeg orgasme akkurat når jeg vil, hver gang.

Det er jo kun erstatning av min egen finger, ikke av pikken hans inni meg.

Kan også bruke den som "erstatning" når han ikke er sammen med meg, men det tilsvarer ikke noe annet enn runking. Sex er så mye rart, spør du meg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...