AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Har en god venninne som betyr mye for meg. Vi har studert sammen og har kjent hverandre i mange år. Vi har begge samboere som går godt overens. «Problemet» er at hun har sluttet å ta initiativ til at vi skal møtes bare vi to.. Nå er det kun parmiddager som gjelder og jeg kjenner at jeg blir litt lei. Savner å møtes bare vi to, drikke vin og snakke eller trene, slik vi gjorde oftere før. Har hintet om at jeg setter pris på egentid med venninner og har foreslått å møtes, men så kommer det heller en middagsinvitasjon i retur fra henne. Jeg tror ikke det har noe med meg å gjøre, men kanskje at hun vil gjøre alle til lags og synes det er bedre at vi alle kan møtes samtidig. Er det noen flere som kjenner på dette, at gode vennskap går over til mest parmiddager og parvennskap? Jeg synes middager er hyggelig altså❤️ Bare sørger litt og savner ting slik det var før.. Vet ikke om jeg tør å si noe mer til henne om det, eller burde jeg? Anonymkode: 3fa0c...9c6 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Altså synes det er rart du ikke tør si til henne at vettu kan ikke bare jeg og du møtes, drikke vin og skravle, uten mannfolka denne gangen. Det sier jeg og venninnene mine ofte til hverandre selv om det er mye parmiddager her og, null stress å si ifra og ofte mye koseligere. Anonymkode: 07215...b9f 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså synes det er rart du ikke tør si til henne at vettu kan ikke bare jeg og du møtes, drikke vin og skravle, uten mannfolka denne gangen. Det sier jeg og venninnene mine ofte til hverandre selv om det er mye parmiddager her og, null stress å si ifra og ofte mye koseligere. Anonymkode: 07215...b9f Jo.. jeg er nok litt konfliktsky. Er vel bare redd for at det ikke er like viktig for henne med egentid og da kan jeg risikere at det blir mindre av parmiddager også, hvis hun oppfatter at jeg ikke ønsker det.. Bare vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å ikke rote det til. Anonymkode: 3fa0c...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå