Gå til innhold

Noen som aktivt bruker krystaller?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva opplever dere ved å benytte dere av dem, og i hvilke tilfeller bruker dere krystaller? 

Anonymkode: 1598c...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker og jobber med krystaller. 

For min egen del, er nok ikke så sensitiv og "åpen" for sånne energier (til tross for at jeg har dem rundt meg hele tiden), så bruker jeg mer det de representerer og frekvensene jeg vet de vibrerer på. Som en påminnelse eller en pekepinn når jeg fokuserer eller ønsker å jobbe med spesifikke ting. 

Bruker dem ved meditasjon eller når jeg vil roe ned. De hjelper meg å fokusere. 

Men underverker, de gjør de nok ikke. Med mindre man er helt "in tune". Man må gjøre mesteparten av jobben selv. Men de kan være gode redskap. 

Anonymkode: e2e6f...da2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker og jobber med krystaller. 

For min egen del, er nok ikke så sensitiv og "åpen" for sånne energier (til tross for at jeg har dem rundt meg hele tiden), så bruker jeg mer det de representerer og frekvensene jeg vet de vibrerer på. Som en påminnelse eller en pekepinn når jeg fokuserer eller ønsker å jobbe med spesifikke ting. 

Bruker dem ved meditasjon eller når jeg vil roe ned. De hjelper meg å fokusere. 

Men underverker, de gjør de nok ikke. Med mindre man er helt "in tune". Man må gjøre mesteparten av jobben selv. Men de kan være gode redskap. 

Tusen takk for svar. Har tenkt på å kjøpe noen, men usikker på om det er bortkastede penger. Men da tenker jeg at jeg skal kjøpe ett par stykker, og se om jeg får noe utbytte av energien. Om ikke annet er de fine å se på😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tusen takk for svar. Har tenkt på å kjøpe noen, men usikker på om det er bortkastede penger. Men da tenker jeg at jeg skal kjøpe ett par stykker, og se om jeg får noe utbytte av energien. Om ikke annet er de fine å se på😊

Tenkte en del på dette etter at jeg la igjen forrige kommentaren min. 

Jeg pleier å si at krystaller (eller steiner, som jeg liker å kalle dem) kan fungere som en vennlig påminnelse om hva du ønsker eller trenger. Men jeg vil legge til at de også kan være "en hånd". Som man kan holde i, som gir trøst og støtte eller stopper deg, alt ettersom. Selvfølgelig i overført betydning, men du skjønner sikkert hva jeg mener :) 

Energien i en kokende kjele med vann er høy, du kan se dampen stige til værs. Energien i steinene er lavere og du kan ikke se den, men det betyr ikke at de ikke er der. 

Jeg ville gitt det et forsøk. Du finner masse fine krystaller på Etsy, f.eks. til en rimelig penge :)

Gem Stones Crystals Mineral Specimens Stone Carvings by StoneAsArt (etsy.com)

Genuine Gemstone Empire Upto 50% Off Shop Unique by Gempires (etsy.com)

Bulk Kyanite Blades Raw Kyanite Stone Natural Blue Kyanite | Etsy

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Har hele livet vært alternativ og er plaget med angst og ptsd. Jeg er og høysensitiv og vet det er energier, og haha folk kan so hva de vil..jeg vet. Og jeg er åpen og føler ting🙂 (men ikke noe jeg roper ut akkurat😅)

Uansett, jeg har etter mange år gjort alvor av å skaffe meg krystaller. (Jeg har funnet mange selv). Jeg har kjøpt noen som jeg følte var riktig for meg og hjemmet mitt, iblant de en tigerøye. Det man må gjøre er å få sin energi i den før den brukes. Tigerøye kan "lades" i solen. Jeg mener at tigerøye har hjulpet meg allerede i noen tilfeller, merker den indre uroen en mye lavere, og føler meg positiv. Foreksempel idag er angsten nesten borte, så har alltid på meg tigerøyet.

Men det er jo ikke alle som er åpen for slikt, og skjønnet noen mener det er tull. Men jeg tenker man ikke skal bry seg og holde på sitt. Så gjør hva som føles rett✌

Anonymkode: e9841...947

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hele livet vært alternativ og er plaget med angst og ptsd. Jeg er og høysensitiv og vet det er energier, og haha folk kan so hva de vil..jeg vet. Og jeg er åpen og føler ting🙂 (men ikke noe jeg roper ut akkurat😅)

Anonymkode: e9841...947

Hei du! Eg veit ikkje om du er open for innspel, men vil berre tipse om denne: https://www.youtube.com/watch?v=XbP-Js0Pd7U sidan du skriv du er plaga av angst og pstd. ❤️

Anonymkode: 2b26f...8f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Nei. Kunne hatt dem som pynt, men noe kraft, det tror jeg ikke på.

Anonymkode: 1c1e3...179

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen min over meg driver med sånne krystaller, dark-magick shit og energi-healing greier.

Hun er en baby boy som ble skamligjort når hun prøvde huns greier på meg.

Min historie med super-spirituelle og gudommelige opplevelser er absolutt. 

Jeg er Messiah 😉

#HvorforBareLogikkWLC??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...