Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange sier de er misunnelige på uføre, men jeg tror ikke de har tenkt seg godt nok om. De aller fleste av oss har stor glede av å jobbe - det er gøy, utviklende og gir mange goder. Selv om du hater jobben din og tjener dårlig, gir den deg en følelse av å bidra til samfunnet, et sosialt miljø på jobben og så blir feriene så mye bedre. Dessuten slipper du å ha noe å gjøre med nav. Kan ikke dere andre også skrive hvorfor dere liker å jobbe, og ikke er misunnelige på uføre!

Anonymkode: 85bc1...5a1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

..marginalt bedre lønn er alt jeg kommer på jo og det at jeg bidrar til samfunnet. Sorry, jeg hater å jobbe, men glad jeg ikke er uføretrygdet! Jo og så er jeg glad for at jeg ikke har daglige smerter, det misunner jeg ingen!!

Anonymkode: fe270...bf1

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det så ekstremt mange uføre tråder for tiden?

Anonymkode: 6cdd6...2cb

Skrevet

Hva er egentlig meningen med dette innlegget? Å tråkke uføre ned i gjørma? Slutt! 

• Liker 1
Skrevet

Å bli ufør er ett av mine verste mareritt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det så ekstremt mange uføre tråder for tiden?

Anonymkode: 6cdd6...2cb

Fordi det er et tema som opptar folk. 

Jeg er glad for at jeg er frisk nok til å jobbe. Jeg er sykepleier og ser mange tilfeller jeg ikke klarer å misunne. Har derimot en søster med ALS. som er veldig dårlig. Hun ble ufør da hun var 24 år gammel. Hennes liv er blitt ensomt og hun har fått mye kritikk før hun ble "synlig" syk med ALS. 

• Liker 1
Skrevet

Jobben min består i å stable makaroni i hyllene på Rema og å lystre bjellen når noen tilkaller personale fra kassa. Føler meg kommandert av 16-åringer som dirigerer meg rundt i butikken. Føler meg på ingen måte viktig. Jobber også deltid på McD, må servere mat til uhøflige folk. Det eneste jeg utvikler er antipati og slitasjeskader. Jeg er misunnelig på uføre. 

Anonymkode: 1b0e7...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...