McMary Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Dette hører nok mest inn under vennekategorien, men jeg har sett en del innlegg i dette forumet med kvinner som ikke vil avslutte dårlige forhold av redsel for å bli ensomme. Det er lansert en app som ligner på dating-apper men som dreier seg om å finne venner man deler felles interesse med eller er like. Uavhengig av om man er i et forhold eller ikke selvsagt! Det er ikke så veldig mange der ennå, men vi får spre budskapet så blir det snart en populær app tenker jeg. Det er jo en del skriverier om ensomhet for tiden. Appen er gratis og ser reklamefri ut. Her er siden til appen, se FAQ :https://findavenn.com/ Her er intervju med de som har laget den: https://psykologisk.no/2021/02/er-du-ensom-denne-norske-appen-hjelper-deg-a-finne-nye-venner/ 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Noen som har erfaring med denne appen? Anonymkode: be61b...a94
Anim92 Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Ingen erfaringer med denne, men har funnet venner vis hey VINA og GoFrendly 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 laget nettopp en bruker men vi får se hvor aktive folk er. frykter denne er for overdladisk igjen. kjente igjen en tidligere ny-bekjent, hun er overalt Anonymkode: 5abb4...c63
kaleidoskop Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 Jeg har hatt appen et par mnd. Men må innrømme at jeg synes det er vanskelig å ta kontakt med folk. Det sitter litt langt inne. Pluss at det er de samme 7 som dukker opp. Ikke alle jeg finner "attraktiv". Ser feks etter noen med barn på ca samme alder som mine. Jeg har nok snevert inn området mye. Har likevel trua på at det kan funke. Men jeg er nesten like mye på blind date. Bare med venner. Poenget er jo å finne kjemien.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 Har møtt noen folk der, men er selv ikke så god til å holde kontakten så det har ikke blitt så mye mer enn et par treff og at vi følger hverandre på some. Hvis man skal lykkes må man bruke energi på det Anonymkode: 0fb00...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå