AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Jeg prøver å bli gravid, og håper intenst på positiv test i disse dager. Men foreløpig har jeg testet negativt, men håper det er fordi jeg bare er for ivrig og har testet for tidlig? Er nå 10 eller 11 DPO, og i dag hadde jeg også negativ test. Sint på meg selv fordi jeg ikke har klart å vente til ca. 14 DPO, men gjort er gjort. Er det noe håp om positiv graviditetstest når jeg jeg nå har testet negativt DPO 10 eller 11? Når har dere testet positivt? Og, er det noen som har opplevd å være for ivrige og test tidlig, som meg, og fått negativ test for så å teste positivt noen dager senere? Anonymkode: c3238...705
Amatariel Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Her inne tester nok de fleste for tidlig, og får positiv test før litt senere Veldig vanlig! Selv testet jeg negativt på 10dpo sist jeg ble gravid, men fikk en svaaak strek på 11 dpo. Mange må også nærmere IKM (til og med over også) før de får strek. Veldig sensitivt så tidlig. Alt fra hvilken type test du har, til urinkonsentrasjon. Lykke til i dagene fremover! 3
Niny Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Jeg testet positivt på 11 dpo. Testet da fordi spotting dagen før uteble og jeg skulle ha mens på 11dpo uten tegn til det. Testen var veeldig svak. Andre som ikke er her på forumet og VIL se streker, ser ca ikke streken på mine 2 første tester.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Jeg testet helt blank 14dpo og veeldig svak positiv 15 dpo. 16 dpo var den ganske svak. Først 20 dpo var begge strekene like sterk. Brukte el-test så jeg vet jeg var 14 dpo da jeg testet negativ (med billigtest) Anonymkode: 88899...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 9 dpo med digital Anonymkode: 7b4a2...148 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Jeg testet helt blendahvit 10 dpo, men tydelig positiv 14 dpo. Anonymkode: 4355d...7a1 2
Gjest 123 eller noe Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Jeg var og blendahvit i dag morges 9 eller 10 dpo (usikker på når EL egentlig var denne ganga) ble skuffa og er i limbo nå på jobb. Skal teste fredag igjen, for da har jeg fri og kan reagere for meg selv. Håper den er positiv, men tør ikke tenke for mye på det (yeah right)...
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Testet positivt 12 DPO med CBD, men prøvde ikke og var tilfeldig at jeg tok en test fordi vi hadde vært litt uforsiktig rundt EL og skulle egentlig drikke den kvelden. Så vet ikke om jeg kunne testet positivt før det og. Anonymkode: 6ae88...d0e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 11DPO med First Response. Anonymkode: 6e44d...061
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Hva betyr DPO og andre forkortelser som brukes? Anonymkode: c7dfa...d42
selma89 Skrevet 25. februar 2021 #11 Skrevet 25. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva betyr DPO og andre forkortelser som brukes? Anonymkode: c7dfa...d42 Days past ovulation - antall dager etter EL (eggløsning) 😊 Og IKM - ikkekommende mens Endret 25. februar 2021 av selma89
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #12 Skrevet 25. februar 2021 Kjeeeeeeempe svak strek 14 dpo, så jeg egentlig ikke trodde jeg var gravid, men strek er strek. Like svak 15 dpo, strek som kunne sees 16 dpo. Hadde definitivt ikke hatt strek 10 dpo, håpet er ikke ute så tidlig! Anonymkode: 649b4...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #13 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg prøver å bli gravid, og håper intenst på positiv test i disse dager. Men foreløpig har jeg testet negativt, men håper det er fordi jeg bare er for ivrig og har testet for tidlig? Er nå 10 eller 11 DPO, og i dag hadde jeg også negativ test. Sint på meg selv fordi jeg ikke har klart å vente til ca. 14 DPO, men gjort er gjort. Er det noe håp om positiv graviditetstest når jeg jeg nå har testet negativt DPO 10 eller 11? Når har dere testet positivt? Og, er det noen som har opplevd å være for ivrige og test tidlig, som meg, og fått negativ test for så å teste positivt noen dager senere? Anonymkode: c3238...705 Søsteren min testet med sine to først positivt på 18 DPO. Jeg testet positivt 7-8 DPO med mine (uke 2+6 til 3+1). Anonymkode: dd399...4a9
Amatariel Skrevet 25. februar 2021 #14 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva betyr DPO og andre forkortelser som brukes? Anonymkode: c7dfa...d42
Gjest 123 eller noe Skrevet 25. februar 2021 #15 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjeeeeeeempe svak strek 14 dpo, så jeg egentlig ikke trodde jeg var gravid, men strek er strek. Like svak 15 dpo, strek som kunne sees 16 dpo. Hadde definitivt ikke hatt strek 10 dpo, håpet er ikke ute så tidlig! Anonymkode: 649b4...9fb Ikke meg du svarer, men dette hjelper jo litt å lese, samtidig som man blir helt rar siden man allerede har sett at svaret var negativt og i tillegg sammenligner seg selv med de andre svake rosa strekene 8-9DPO man ser i trådene her Vet ikke hva en skal tenke. Har egentlig fri i dag, men byttet vakta mi jeg har imorgen med ei som vet vi prøver, så jeg kan teste nærmere IKM på en fridag på fredag. Heldigvis noen på jobb som vet jeg er gal for tiden og er greie og hjelper til. Håper ikke 12dpo er for tidlig heller da! Neste gang MÅ jeg få tak i disse supersensitive tidligtestene dere bruker fra babyplan, så jeg kan jobbe som normalt og teste torsdager som jeg har fri. For et kav! 😅
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #16 Skrevet 25. februar 2021 skruttveig skrev (12 timer siden): Ikke meg du svarer, men dette hjelper jo litt å lese, samtidig som man blir helt rar siden man allerede har sett at svaret var negativt og i tillegg sammenligner seg selv med de andre svake rosa strekene 8-9DPO man ser i trådene her Vet ikke hva en skal tenke. Har egentlig fri i dag, men byttet vakta mi jeg har imorgen med ei som vet vi prøver, så jeg kan teste nærmere IKM på en fridag på fredag. Heldigvis noen på jobb som vet jeg er gal for tiden og er greie og hjelper til. Håper ikke 12dpo er for tidlig heller da! Neste gang MÅ jeg få tak i disse supersensitive tidligtestene dere bruker fra babyplan, så jeg kan jobbe som normalt og teste torsdager som jeg har fri. For et kav! 😅 Hvorfor i all verden må du ha fri fra jobb for å teste? Anonymkode: f9d62...901 3
Gjest 123 eller noe Skrevet 26. februar 2021 #17 Skrevet 26. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor i all verden må du ha fri fra jobb for å teste? Anonymkode: f9d62...901 Fri? Jeg byttet vakten min, så jeg jobbet jo faktisk på fridagen min istedenfor? Fordi jeg innrømmer gjerne at jeg ikke takler negativ test så godt mtp alderen min, og angst for at det kanskje er for sent nå. Jeg tok en negativ tidligtest på onsdag, og da gikk jeg rundt på jobb med en mørk sky over hodet hele dagen og var nærmest på gråten. Forrige gang fikk jeg mensen på jobb og da brøt jeg sammen på ordentlig. Det passer seg ikke i et serviceyrke når man står i kassa og skal smile og være blid, og jeg vil ikke noen skal se følelsene mine og begynne å grave og spørre. Jeg vil være på mitt beste og mest stabile på jobb. Derfor har jeg funnet ut det passer best for MEG å gjøre det på denne måten, hva dere hadde taklet har ikke så mye å si for meg, jeg kan ikke for at jeg er en sensitiv person når det kommer til dette. Folk er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå