AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Har datet en fyr nå i tre uker, vi bor en time unna hverandre men liker hverandre veldig godt. Vi er voksne begge to. 27 og 31. Problemet er at han alltid har vært en særdeles dårlig tekster. Når jeg blir forelsket så svarer jeg personen relativt fort og er investert. Han kan gå en time eller mer (men som regel en time) før jeg får svar så samtalen kan gå videre. Og dette frustrerer meg. Sånn som nå og i går da jeg visste han ikke jobbet og bare var hjemme.Ellers pleier vi alltid å snakke på tlf på kveldstid over flere timer og han vil til og med sove med tlf på. Han sier han hater å sitte å tekste på tlf (men det er jo sånn vi kommuniserer på dagtid?) og at han alltid har vært dårlig på sånn. Hvorfor er det sånn for de fleste menn? Han sier han er investert i meg og at det er ingen andre og blir sur om jeg blir usikker fordi han ikke føler seg hørt. Han sa han skulle bli bedre på den å. Holde kommunikasjonen gående men jeg ser ingen fremskritt?? Jeg liker han veldig godt og han sier det samme tilbake. Men føler jeg blir kokko og lei meg av situasjonen av å vente på han og svar. Anonymkode: 680dc...98b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Dere er investert i hverandre? Anonymkode: 5191f...3fa 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har datet en fyr nå i tre uker, vi bor en time unna hverandre men liker hverandre veldig godt. Vi er voksne begge to. 27 og 31. Problemet er at han alltid har vært en særdeles dårlig tekster. Når jeg blir forelsket så svarer jeg personen relativt fort og er investert. Han kan gå en time eller mer (men som regel en time) før jeg får svar så samtalen kan gå videre. Og dette frustrerer meg. Sånn som nå og i går da jeg visste han ikke jobbet og bare var hjemme.Ellers pleier vi alltid å snakke på tlf på kveldstid over flere timer og han vil til og med sove med tlf på. Han sier han hater å sitte å tekste på tlf (men det er jo sånn vi kommuniserer på dagtid?) og at han alltid har vært dårlig på sånn. Hvorfor er det sånn for de fleste menn? Han sier han er investert i meg og at det er ingen andre og blir sur om jeg blir usikker fordi han ikke føler seg hørt. Han sa han skulle bli bedre på den å. Holde kommunikasjonen gående men jeg ser ingen fremskritt?? Jeg liker han veldig godt og han sier det samme tilbake. Men føler jeg blir kokko og lei meg av situasjonen av å vente på han og svar. Anonymkode: 680dc...98b Ring i stedet for da? Dere trenger da ikke kommunisere flere ganger daglig om du vet han hater det! Han gjør jo alt for å forklare deg årsaken, enda nekter du å innse det. Kanskje han blir helt kokko av deg?
Archer Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Sove med tlf på....? Give me a break...😆 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Dævendøtte skrev (21 minutter siden): Ring i stedet for da? Dere trenger da ikke kommunisere flere ganger daglig om du vet han hater det! Han gjør jo alt for å forklare deg årsaken, enda nekter du å innse det. Kanskje han blir helt kokko av deg? Ja vi ringes, men trodde da at om man var forelslet i hverandre så ville man kommunisere mer om den andre personen er bare hjemme uansett? Anonymkode: 680dc...98b
Million Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Jeg har en mannlig venn (ikke kjæreste) jeg tekster med av og til. Han sier at jeg er den eneste han tekster så mye med (og kun fordi jeg liker det). Han gidder ikke tekste så mye med noen andre, sier han, for han liker det bare ikke. Teksting er pes, og ork, liker det ikke. Sånn er det mange som er - det må vi tekstere bare finne oss i (ja, jeg er også en som liker å tekste folk hele tiden) Kan virke som mange menn ikke er overbegeistret for den skriftlige kommunikasjonsformen? Endret 24. februar 2021 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Million skrev (2 minutter siden): Jeg har en mannlig venn (ikke kjæreste) jeg tekster med av og til. Han sier at jeg er den eneste han tekster så mye med (og kun fordi jeg liker det). Han gidder ikke tekste så mye med noen andre, sier han, for han liker det bare ikke. Teksting er pes, og ork, liker det ikke. Sånn er det mange som er - det må vi tekstere bare finne oss i (ja, jeg er også en som liker å tekste folk hele tiden) Kan virke som mange menn ikke er overbegeistret for den skriftlige kommunikasjonsformen? Tror ikke det har så mye med kjønn å gjøre. Jeg er kvinne og haaaater å tekste annet enn korte beskjeder. Småprat via teksting? Nei takk! Anonymkode: 442e3...a1c 6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Million skrev (8 minutter siden): Jeg har en mannlig venn (ikke kjæreste) jeg tekster med av og til. Han sier at jeg er den eneste han tekster så mye med (og kun fordi jeg liker det). Han gidder ikke tekste så mye med noen andre, sier han, for han liker det bare ikke. Teksting er pes, og ork, liker det ikke. Sånn er det mange som er - det må vi tekstere bare finne oss i (ja, jeg er også en som liker å tekste folk hele tiden) Kan virke som mange menn ikke er overbegeistret for den skriftlige kommunikasjonsformen? Han sier det samme til meg at han synes han har vært flink og er mye mer på tlf nå enn før for da var han knapt på tlf i det hele tatt. Men ja jeg blir litt mildt frustrert faktisk da jeg føler det på en helt annen måte da jeg er betatt av han. Huff Anonymkode: 680dc...98b 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 Jeg må si at du virker ganske needy og dramatisk om du blir koko av å vente en time på svar fra han. Om du vet at det tar han en time å svare, hvorfor sitter du og forventer at han skal skrive fortere? Slutt å vent og gi han tiden han trenger. Du ønsker at han skal endre seg slik at du får det slik du vil, har du tenkt at kanskje du kunne endre deg? Slutte å være så opptatt av sms og slutte å sitte og vente på svar. Jeg bruker ofte lang tid å svare på melding. Jeg liker å tenke meg om angående hva jeg skal svare, samt at jeg ønsker å svare når det passer meg (om det ikke er noe viktig så klart). Anonymkode: 6e2fa...8e4 9
Gjest O.G. Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Han dater flere kvinner enn deg kanskje?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #11 Skrevet 24. februar 2021 Det kan vel hende at livet hans dreier seg om litt mer enn bare deg? Om dere snakker sammen timesvis på kveldstid skjønner jeg godt at han ikke føler behov for all den tekstingen i tillegg. Jeg hadde blitt sprø om jeg traff en mann som forventet så mye oppmerksomhet dagen lang. Anonymkode: 4ed2b...21c 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. februar 2021 #12 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ja vi ringes, men trodde da at om man var forelslet i hverandre så ville man kommunisere mer om den andre personen er bare hjemme uansett? Anonymkode: 680dc...98b Han hater å tekste og har alltid vært dårlig på sånt. Det betyr ikke at han ikke er forelsket. Er det en kul følelse å tvinge noen til ting man ikke liker?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #13 Skrevet 24. februar 2021 Herregud, en time er jo ingenting hvis man driver med andre ting. F.eks har jeg aldri med telefon på trening og da går det halvannen time uten at jeg ser på telefon. Sitter jeg i møter svarer jeg ikke på meldinger, heller ikke hvis jeg er med venner. Han har sagt fra at han ikke liker teksting - da må du enten respektere det eller finne en annen som liker å tekste. Anonymkode: d62ed...52e 4
Anonym121212 Skrevet 24. februar 2021 #14 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja vi ringes, men trodde da at om man var forelslet i hverandre så ville man kommunisere mer om den andre personen er bare hjemme uansett? Anonymkode: 680dc...98b Folk er forskjellig. Selv om jeg er nyforelsket og veldig betatt, så gidder ikke jeg å skrive mange meldinger frem og tilbake. Jeg har andre ting å gjøre i tillegg til å være forelsket 2
spinner Skrevet 24. februar 2021 #15 Skrevet 24. februar 2021 Jeg synes problemet ditt starter allerede ved at du kaller teksting «samtale» 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #16 Skrevet 24. februar 2021 Million skrev (3 timer siden): Kan virke som mange menn ikke er overbegeistret for den skriftlige kommunikasjonsformen? Det er nok sånn. Hvis de i tillegg har stort behov for aleinetid, er de ofte single. Anonymkode: 6a3f9...00b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #17 Skrevet 24. februar 2021 Dævendøtte skrev (2 timer siden): Han hater å tekste og har alltid vært dårlig på sånt. Det betyr ikke at han ikke er forelsket. Er det en kul følelse å tvinge noen til ting man ikke liker? Er det bare hun som skal komme ham i møte? Anonymkode: 6a3f9...00b
Million Skrevet 24. februar 2021 #18 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok sånn. Hvis de i tillegg har stort behov for aleinetid, er de ofte single. Anonymkode: 6a3f9...00b Den nevnte mannlige vennen jeg nevnte, er sånn, ja 😄 Evig singel og har stort behov for alenetid. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. februar 2021 #19 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det bare hun som skal komme ham i møte? Anonymkode: 6a3f9...00b Personlig hadde jeg aldri tvunget noen til å skrive sms på dagtid om jeg visste det var det verste noen visste om. Latterlig problemstilling når hun allerede vet at han er interessert i henne. Nesten rødt flagg fra TS sin side, spør du meg, hadde blitt irritert om jeg hadde en ny date som hang seg opp i sånt.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #20 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror ikke det har så mye med kjønn å gjøre. Jeg er kvinne og haaaater å tekste annet enn korte beskjeder. Småprat via teksting? Nei takk! Anonymkode: 442e3...a1c Mann her, og tekster. Jeg vil tro det forholder seg til kjønn, på samme måte som at adskillig flere kvinner leser bøker. Skriftlig kommunikasjon ligger ikke for alle, men for flere hos kvinnene. Anonymkode: dc401...d31 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå