Gå til innhold

Stryker dere sengetøyet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg stryker alle klærne mine, bortsett fra undertøyet. Både olabukser, ullgensere og alt annet. Det er fordi jeg synes tøyet er mye bedre å ha på seg når det er strøket. Jeg gjør som flere andre her, stryker klær mens jeg ser tv. Genialt.

Sengetøyet stryker jeg ikke, men etter å ha lest om all strykingen her så kanskje jeg blir inspirert til å gjøre det neste gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å gud nei... strykejærnet mitt står godt i skapet til den gangen skjorter må strykes!!!

Gjest Prudence
Skrevet

Nei jeg stryker ikke sengtøyet, og kommer aldri til å gjøre det for jeg hater å stryke.

Skrevet

Kan ikke huske sist jeg fant frem strykejernet :roll:

Så jeg stryker altså IKKE sengetøy nei...Synes ikke det blir så ille skrukkete etter vask!

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Stryker så lite som mulig, og ikke synes jeg sengetøyet blir noe bedre å sove i av det heller. Og så urolig som samboeren min sover så hadde ikke den strykinga vart lenger enn den første natta uansett...

Skrevet

Nei, her i huset er det ikke mye som blir strøket i det hele tatt...

Skrevet

Oh, no-no-no..... Har gjort det en gang i hele mitt liv, det var når soverommet var nyoppusset og jeg hadde fått nytt lekkert sengetøy... Det ble med den ene gangen.

Skrevet

Jeg var husmor i ett ars tid ca og ble helt gal... Strök handklaer og kluter,tom boxerne til mannen... Og i tillegg LIKTE jeg det!

:sjenert:

Men na er jeg tilbake i jobb og kan ikke helt forsta min tidligere stryke-entusiasme..

Skrevet

Ja jeg stryker sengeklær... setter strykebrettet foran tv'n og stryker i vei ;)

Skrevet

Stryker sengetøy kanskje en gang hvert annet år :sjenert:

Skrevet

Nope, tar det ut av tørketrommelen når det er tørt, lar det ikke ligger og det er ganske ok etterpå,)

Skrevet

Stryker så lite som mulig egentlig. Men, datteren min har fått et sengesett som må strykes. Ufattelig irriterende, men settet er jo nydelig som få da..

Gjest Spacegirl
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn! Det eneste som strykes her er bunadsskjorten :ler: .

Skrevet

Stryke sengetøyet? Kunne ikke falt meg inn.

Skrevet

Jeg prøver å stryke det hver gang, men det hender jeg legger på uten at det er strøket. Stryker også masse andre klær, det gjør meg ingenting. Liker faktisk å stryke! :)

Skrevet

Det har faktisk aldri falt meg inn at jeg skulle stryke sengetøyet, dessuten er da livet alt for kort til å bruke tid på å stryke i det hele tatt. Her strykes kun det som må strykes, og det blir ikke brukt så veldig ofte for å si det sånn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...