Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid fett år. jeg lurer på om det skyldes at jeg har lavt strålingstrykk fra dusjhodet. Håret blir veldig fort fett. 

Hva er deres anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd mye forskjellig, men ender alltid opp med å gå tilbake til Batiste Volume. Billig og bra!

Anonymkode: e6374...904

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Prøvd mye forskjellig, men ender alltid opp med å gå tilbake til Batiste Volume. Billig og bra!

Anonymkode: e6374...904

takk for tipset  selges det bare på Vita?

Endret av Pipaluk
Skrevet

Jeg legger vanligvis mye i produkter, og har kjøpt og prøvd det meste.

Bastise gir best effekt hos meg. Men er ganske lys, vet mange sliter med at den er veldig hvit. 

HM har, blant annet. 

Anonymkode: 37e25...d6c

• Liker 1
Skrevet

Batiste. Den får fu på kiwi og omtrent alleveier.

Anonymkode: 677a7...583

• Liker 1
Skrevet

Enig ang Batiste. Jeg prøver stadig nye og dyrere tørrshampoer, men ingen har samme effekt som Batiste. Eneste minuset er at det gir grått hår da hvis du er mørk som meg, men det går stort sett greit å gre ut det grå laget.

Har en favoritt til, Dryclean fra Lernberger Stafsing, 209kr på Kicks. Men med tanke på hvor fort jeg bruker opp ei flaske tørrshampo så blir den dyr i lengden.

Anonymkode: 3427a...919

• Liker 1
Skrevet

Define

Anonymkode: 082b9...756

Skrevet

Jan Thomas

Anonymkode: 648c7...360

• Liker 2
Skrevet

Enig i batiste! Og dersom du har brunt hår har de en egen variant for dette også☺️

Skrevet

Enig med batiste volume! "Volumizing dry shampoo" heter den jeg bruker. Jeg har vært rundt blokka med mitt fette hår og denne er den eneste som har hatt noen som helst effekt. De andre batiste-tørrshampoene funker heller ikke for meg. Kjøper den på europris for 50-lappen

Anonymkode: a7332...9a7

• Liker 1
Skrevet

Enig i Batiste. :) 

Og nei: det har ikke noe med trykket i dusjhodet. Du får vasket hår og hodebunn reint uten høyt trykk. Noen får bare fortere fett hår enn andre. Det er individuelle forskjeller. 

• Liker 1
Skrevet

Colab her. Tester ikke på dyr 😊

Har også naturlig fettete hår, men vasker det sjeldnere og holder egentlig bare ut i mellom. Tørrshampo er ikke helt bra å bruke daglig...

Anonymkode: fe2a0...b92

• Liker 1
Skrevet
Ullvott skrev (7 timer siden):

Enig i Batiste. :) 

Og nei: det har ikke noe med trykket i dusjhodet. Du får vasket hår og hodebunn reint uten høyt trykk. Noen får bare fortere fett hår enn andre. Det er individuelle forskjeller. 

Nja er du helt sikker på det. Har litt mindre fett hår når jeg dusjer steder med sterk stråle som feks svømmehaller

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Colab her. Tester ikke på dyr 😊

Har også naturlig fettete hår, men vasker det sjeldnere og holder egentlig bare ut i mellom. Tørrshampo er ikke helt bra å bruke daglig...

Anonymkode: fe2a0...b92

Jeg har brukt det sikkert 3-4 ganger i uka i 15 år, og er kjempefornøyd med håret mitt. Vasker en gang i uka, og har aldri fett hår om jeg bruker litt bastise på dag 4-7. 

Anonymkode: 37e25...d6c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...