AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Del Skrevet 24. februar 2021 Hei, Ville dele min erfaring med klinikken og håper det kan være til hjelp for den det måtte treffe. Vi fikk time veldig raskt og de svarer med en gang. Første time var jeg på dag 2 i syklusen og jeg var overbevist om at IVF var det neste for oss så jeg håpet jo at vi kunne begynne samme dag. Her har du en klinikk som ser deg og er ærlig og overhodet ikke pusher noe for å tjener penger. De fortalte det ikke var nødvendig for IVF da mannens sperm hadde blitt betydelig bedre og jeg var helt fin med unntak av pcos, men jeg responderte bra på femar. Første timen gikk fort over i to timer og selvom legen vi pratet med virket litt stressa så tror jeg helt ærlig hun bare er slik av natur.. litt på tærne:) Jeg fikk time påfølgende uke for kontroll av eggledere og vi fant ut at den ene var tett, dermed ble det besluttet av IVF sannsynlig ville være løsningen ved neste forsøk, men vi kunne prøve inseminering om vi ønsket. Det takket vi jo ja til. Og vi ble gravide:) Det er her Livio klinikken er skikkelig gode. Støttespillere ved usikkerhet, frykt og redsel. ingen ekstra fakturering og de er der for deg uansett hvilke millioner dumme spørsmål en måtte ha. De er gode støttespillere med mye faglig innsikt og man opplever som pasient at de bryr seg genuint. Var fornøyd med klinikken hele veien, men nå når det har vært tilfeller av ulike årsaker hvor jeg har vært redd eller bekymret osv så har de vært der og svart på hvert spøsmål både på chat og telefon. Helt E N E S T Å E N D E. Vær heller litt tidlig ute med å kontakte en fertilitetsklinikk enn for sent. Det kan virke som et stort steg å ta - men man får så mye igjen for det. Anbefaler Livio (IVF-klinikken) på det varmeste! Anonymkode: bd1dc...1c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå