AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Våknet med vondt i hodet, feberfølelse og skikkelig svak kropp idag. SÅ typisk! Redd for både covid og det å evnt føde med sykdom i kroppen, uansett om det er covid eller noe uskyldig rusk. Noen som har blitt syke før fødsel her, hvordan forløp det seg? 😩 Anonymkode: 0c338...4cc
ididi Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 God bedring! Har ingen erfaringer med dette selv, men du fortjener en skikkelig klem. ❤️ Håper symptomene blir borte til du våkner i morgen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 ididi skrev (10 timer siden): God bedring! Har ingen erfaringer med dette selv, men du fortjener en skikkelig klem. ❤️ Håper symptomene blir borte til du våkner i morgen. Vet du, det svaret der gjorde virkelig dagen min SÅ mye bedre. Var så oppgitt og lei meg i dagtidlig siden jeg var blitt syk, men følte meg mye bedre etter at du skrev dette 🥺 (mulig jeg er litt hormonell også) Jeg har pigget til litt utover dagen, så håper jeg er i enda bedre form etter en god natts søvn ☺️Tusen takk for at du var så søt og oppmuntrende! 🙏🏻 Anonymkode: 0c338...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Hei!:) Gjelder ikke meg selv, men ei nær veninne fødte med omgangssyke....🤮 Hun sa det gikk over all forventning! Håper uansett du blir bedre før fødselen, og ønsker deg masse lykke til med alt du har i vente!🥰 Anonymkode: 26b72...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei!:) Gjelder ikke meg selv, men ei nær veninne fødte med omgangssyke....🤮 Hun sa det gikk over all forventning! Håper uansett du blir bedre før fødselen, og ønsker deg masse lykke til med alt du har i vente!🥰 Anonymkode: 26b72...1c2 Huff stakkars venninnen din 😭 Fødsel er vel så altoppslukende at annen sykdom uansett kommer i skyggen? Tenker på de med alvorlig bekkenløsning og sånn, de takler likevel overraskende nok en fødsel de også.. Men håper selvsagt jeg er i god form før det setter i gang her. Får håpe en god natts søvn gjør susen 🙏🏻 Tusen takk for lykkeønsker 🥰 ts Anonymkode: 0c338...4cc
pseudo_xx Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 God bedring. Håper det ikke er korona, men anbefaler at du tar en test for sikkerhetsskyld
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Ingen erfaring med å bli syk rett før termin. Men jeg håper du raskt føler deg bedre! Nå er det viktigere enn noen gang at du lytter til kroppen din. Ikke bruk energi og krefter på husarbeid osv, men slapp av. Kroppen trenger hvile når den er syk ❤️ Pass på å få i deg væske og næring. Ring legen om du er bekymret. Du er IKKE hysterisk om du ringer. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Masse god bedring og lykke til med fødsel når den tid kommer ❤️ Anonymkode: cd076...a86
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Skrevet 24. februar 2021 Masse god bedring til deg 💕❤️ jeg fikk forkjølelse for et par uker siden, og forrige uke fikk jeg feber (10 dager til termin nå). Ikke korona, og tok den influensavaksinen. Jeg har ingen erfaring med sykdom og fødsel, men for meg hjalp det nå sist med brus og sjokolade boost. Jeg følte meg mye bedre etter masse junk. Håper det blir bedre hos deg kjapt 💕 Anonymkode: 5ca24...030
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Skrevet 24. februar 2021 De aller fleste føder vel 7 dager etter termin. Det er gjennomsnitt om jeg husker riktig. Og ofte starter ikke fødsel før kroppen er uthvilt og stressnivåene er lave. Så det er mindre sannsynlig at du føder mens du er syk, hvertfall de første dagene til kroppen klarer å begynne å bekjempe sykdommen. Anonymkode: 02511...c08
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #10 Skrevet 24. februar 2021 Etter fem dager er du sikkert ferdig med det verste, går bra! Anonymkode: 59893...482
Cer3s Skrevet 25. februar 2021 #11 Skrevet 25. februar 2021 Det går helt fint å føde selv om du er syk. Jeg hadde en kraftig forkjølelse når jeg skulle føde. De hurtigtesta meg for korona og når svaret kom tilbake negativt etter 3 timer fikk jeg bevege meg fritt på fødeavdeling 😊
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #12 Skrevet 25. februar 2021 Jeghadde flere modningstegn, men ble syk. Såpass at jeg tenkte at jeg ikke orket å føde 😅 alt av modningstegn stoppet. Fødsel startet et par dager eter qt jeg følte meg frisk nok til å føde. Anonymkode: 90b40...727
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #13 Skrevet 25. februar 2021 Hadde omgangssyke fra 14 dager før termin ble frisk 6 dager før termin og ungen kom 4 dager før termin. (Pappaen kom hjem fra jobb 6 dager før termin og jeg vsr alene med en på 15 mnd) var helt jævelig. Spøy og spøy. umlig og si noe om sykdomsforløpet sånne ti g varierer jo alltid. men ta c vitamin, slapp godt av! God klem! 🥰 Anonymkode: 5bded...929
Amatariel Skrevet 25. februar 2021 #14 Skrevet 25. februar 2021 God bedring! Det går helt sikkert over før du føder Jeg ble nedsylta i forkjølelse to dager før jeg fødte og tok dette "med meg" i fødsel. Irriterende da jeg ikke klarte spise noe mat morgenen før jeg dro ned til sykehuset, kun et kopp urtete. Men under fødsel merket jeg ikke noe av dette. Sånn virkelig, forkjølelsen kunne jeg ikke tenkt mindre på Men etterpå var det litt tungt igjen. Så tett i nesen at jeg slet med å sove de stundene jeg burde ha sovet (når baby sov), avhengig av nesespray osv. Men det gikk jo over etter noen dager da. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #15 Skrevet 25. februar 2021 Du bør iallefall teste deg i tilfelle du kommer i fødsel de neste dagene Anonymkode: 68f93...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå