Dale Carnegie89 Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hei, Vil gjerne oppdatere på min profil en ny jobb og ny erfaring, men jeg vil ikke at den skal havne i feeden slik at andre kan trykke likes etc. Hvordan gjør jeg dette?
Basi Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Skal være en innstilling ett eller annet sted hvor du unngår dette. Mulig det kommer opp når du skal lag endringer du har lagt inn - var hvert fall slik før
Dale Carnegie89 Skrevet 24. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2021 Basi skrev (7 minutter siden): Skal være en innstilling ett eller annet sted hvor du unngår dette. Mulig det kommer opp når du skal lag endringer du har lagt inn - var hvert fall slik før Kan noen bekrefte dette?
Gjest Grovik Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Ja, det er mulig å gjøre endringer på innstillinger. Gjorde det for ikke så lenge siden.
Dale Carnegie89 Skrevet 24. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2021 Grovik skrev (2 timer siden): Ja, det er mulig å gjøre endringer på innstillinger. Gjorde det for ikke så lenge siden. Kan du forklare konkret hvordan du gjorde det?
Gjest Grovik Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 Bruk pc, så får du opp følgende når du skal redigere CV. Dale Carnegie89 skrev (1 time siden): Kan du forklare konkret hvordan du gjorde det?
Gjest Grovik Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 Du kan selv velge om du skal dele med ditt nettverk eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå