Gå til innhold

Mer SMS

Anbefalte innlegg

Gjest Har begynt å lure....
Skrevet

Jeg har en kollega og kompis som jeg tror jeg er litt forelska i, men tør ikke helt å vise det til han. Vi har drevet en stund nå og sendt Sms til hverandre. litt vitser og slikt. Kanskje et par i uken. I det siste har han sendt meg kanskje 10-15 hver dag. Mange søte og litt prat.

Jeg er usikker på om han har fått følelser for meg også, men jeg er litt beskjeden av meg og har tidligere brent meg på å ta initiativ så jeg tør ikke helt tro på at han har intresse for meg.

Tror dere det kan være et lite håp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10-15 hver dag? Jeg tror han er litt forelska i deg også:P

Skrevet

Det er jo det jeg håper på da, men han "henger" litt høyt, så jeg er redd for å bli skuffet.....

Gjest Embla s
Skrevet

At han sender deg masse sms kan jo bety alt fra at han er forelska til at han syns du er morsom å sms'e med.. Jeg ville kanskje lagt mer vekt på hvordan han er mot deg når du treffer ham?

Skrevet

Hvordan er han når dere er på jobb da? har dere mye med hverandre å gjøre der?

Hva mener du med at 'han henger litt høyt'?

Skrevet
:ler: Han er nok ikke bare forelska men dødsforelska! Kast deg uti da vel :)
Skrevet

Han "henger" høyt fordi han er en svært attraktiv type, som mange er betatt av.

Jeg er bare en litt vanlig grå mus, som føler meg veldig usikker i sammen med han. Vi treffes ikke så ofte lenger i jobben fordi han er i en annen avdeling.

Men når vi treffes er han veldig sjarmerende og hyggelig. Han liker også å diskutere jobbgreier med meg og vi prater veldig lett sammen. Han får meg til å

prate som en foss. Men det har aldri vært snakk om å treffes på fritiden. Bare

alle disse mld.

Skrevet

Jeg må nok si meg enig med andre her: Se heller på hvordan han er når dere er sammen....Det kan godt hende han er forelsket i deg, men det kan også godt hende han skjønner du er forelsket i han og liker tanken på at noen vil ha han og holder deg varm med tekstmeldinger....Da er han ikke nødvendigvis interessert i noe annet enn en real flørt.....

Menn er enklere enn damer da....du må ikke alltid legge så mye i det de gjør.....

Om du våger kan du jo ta initiativ til å gjøre noe utenom jobben...noe "trygt" som kino eller noe...(så kan dere kanskje ta en kaffe etterpå)....

Håper iallefall at du finner ut av det!

Skrevet

Tror noen tøyser med innlegget mitt.....

Men jeg som startet tråden og han det gjelder er melom 35 og 40. Godt voksne og singel begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...