AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Jeg har lenge drømt om å kjøpe Chanel veske. De er tidløse, kjempefine, og stiger i pris. Det som er da, er at jeg har jo ikke lyst til å se tåpelig ut. Jeg er ganske amatør på denne fronten. Føler det krever en viss klesstil, eller antrekk, for at det skal se fint ut. Det er ikke akkurat en veske man bruker til sko fra Converse liksom. Vil liksom at det skal passe inn og ikke se ut som en dyr veske på et antrekk som ellers ser billig ut, hvis dere skjønner. Unngå at det clasher. Anonymkode: aa2cb...46c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Søker du på Chanel [modell] outfits på Pinterest, vil du se at antrekkene har stor variasjon. Mange har til og med Converse eller andre sneakers. Anonymkode: b292e...85e 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Jeg er ikke av typen som setter sammen moderne og spennende antrekk. Har en klassisk, pen stil. Der Chanel lett ser for pyntet ut. Så bruker kun denne til middager, representasjon, bryllup, og andre anledninger der man skal være litt pyntet. Så velger jeg heller LV neverfull for jobb, en nøytral YSL for en lunsj, eller Givency antigona for en handletur. Andre igjen, som ab over meg viser til, klarer fint å bruke den til hverdags, men da med en klesstil som pynter ned litt. Anonymkode: b5cb8...007 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lenge drømt om å kjøpe Chanel veske. De er tidløse, kjempefine, og stiger i pris. Det som er da, er at jeg har jo ikke lyst til å se tåpelig ut. Jeg er ganske amatør på denne fronten. Føler det krever en viss klesstil, eller antrekk, for at det skal se fint ut. Det er ikke akkurat en veske man bruker til sko fra Converse liksom. Vil liksom at det skal passe inn og ikke se ut som en dyr veske på et antrekk som ellers ser billig ut, hvis dere skjønner. Unngå at det clasher. Anonymkode: aa2cb...46c Du kan helt fint bruke dem til converse jo Det er mer interessant om det er uvanlig syns nå jeg. Hvorfor må du endre stil for å kjøpe en veske? Blir ikke veska bare enda dyrere, da? Anonymkode: 8e2b3...366 1
Minitroll Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 (endret) Chanel Classic flap ble designet for at kvinner skulle få et lettere liv ved å ha vesken crossbody. Før det så måtte de gå og holde veskene som en clutch. så tenker at du kan kle deg som du vil og likevel gå med chanel. Endret 24. februar 2021 av Minitroll 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #6 Skrevet 26. februar 2021 Hvilken Chanel tenker du da? Classic eller Chanel boy? Chanel boy syns jeg man kan bruke til både pent,kul,og laidback stil. Anonymkode: 2aaa2...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #7 Skrevet 26. februar 2021 Alle Chanel-vesker er jo dritstygge, så spiller vel ingen rolle hvilke klær du har på deg. Anonymkode: d9333...b9a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #8 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Alle Chanel-vesker er jo dritstygge, så spiller vel ingen rolle hvilke klær du har på deg. Anonymkode: d9333...b9a Stakkars deg🥲🥲 Anonymkode: 2aaa2...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #9 Skrevet 27. februar 2021 Det er da null problem å bruke en Chanel flap bag (eller hvilken som helst annen Chanel veske) til Converse sko Du behøver ikke pynte deg for å bruke en slik veske, den løfter et hvert antrekk. Anonymkode: 737cd...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #10 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvilken Chanel tenker du da? Classic eller Chanel boy? Chanel boy syns jeg man kan bruke til både pent,kul,og laidback stil. Anonymkode: 2aaa2...b3e Jeg synes Classic er finest, men boy er ganske stilig den også 😁 Den ser litt mindre pyntet og penslig ut, men hvis jeg først skulle ha kjøpt en så tror jeg at jeg ville hatt classic. 😊 Takker for svar dere! 😁 En annen ting er jo farge. Sort er jo klassisk og passer til alt. Men jeg går veldig mye i sort - liker best sorte bukser, bruker sort skinnjakke når været tillater og i de kaldere månedene liker jeg sort kåpe. Har topper i forskjellige farger da - mest hvit, rød og rosa. Så ja - mye svart! Blir det for mye sort med sort veske, sånn at jeg skulle valgt en annen farge? Eller gå for sort nettopp fordi det er klassisk og passer til alt? Når man først skal punge ut med 30k liksom 😬 Anonymkode: aa2cb...46c
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #11 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes Classic er finest, men boy er ganske stilig den også 😁 Den ser litt mindre pyntet og penslig ut, men hvis jeg først skulle ha kjøpt en så tror jeg at jeg ville hatt classic. 😊 Takker for svar dere! 😁 En annen ting er jo farge. Sort er jo klassisk og passer til alt. Men jeg går veldig mye i sort - liker best sorte bukser, bruker sort skinnjakke når været tillater og i de kaldere månedene liker jeg sort kåpe. Har topper i forskjellige farger da - mest hvit, rød og rosa. Så ja - mye svart! Blir det for mye sort med sort veske, sånn at jeg skulle valgt en annen farge? Eller gå for sort nettopp fordi det er klassisk og passer til alt? Når man først skal punge ut med 30k liksom 😬 Anonymkode: aa2cb...46c Jeg hadde gått for en sort😍 Jeg har mest saint laurent, men Jar en Chanel woc jeg kjøpte i Stockholm i 2019. Elsker den og bruker den masse. Også til sneakers☺️ Anonymkode: 81914...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå