Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #1 Del Skrevet 20. august 2005 Hadde usikker sex i helgen, og nå er jeg litt redd og bekymret for hva som vokser frem i underlivet mitt. Hadde en utrolig trang for å tisse ca. et døgn etterpå sammen med lette febersymptomer, og litt utflod. Men nå er det kjempemye utflod, med en slags rødbrun farge, og jeg har sprukket opp et ca 1 cm bredt stykke rett over klitoris. Det er også en slags "sprukket kvise" over og under denne sprekken i huden, som nå har blitt ca 2 mm bred. Det er en slags gulhvit "rand" på disse sårene, og jeg svir noe helt forjævlig!! Hva er dette?!? Har smurt på meg noe gammel canestensalve, og det har lindret litt, men ikke mye. Jeg må jo til gynekolog hvis dette ikke bedrer seg, men... Kan det være sopp? Og at fargen på utfloden bare skyldes at sexen var utrolig hard? Kanskje spiralen min er litt dyttet på, at det bare er litt blod? Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MariKari Skrevet 20. august 2005 #2 Del Skrevet 20. august 2005 For å være litt frekk: 1. Gå til lege/gynekolog på mandag. Ingen her er kvalifisert til å svare deg, og å gå og bekymre seg er unødvendig. 2. Hvis du er voksen nok til å bruke spiral så burde du være voksen nok til å vite at ubeskyttet sex absolutt ikke er tingen. 3. Det var en utrolig kvalmende beskrivelse. Men uansett: lykke til, det ordner seg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå