AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Del Skrevet 24. februar 2021 Er det noen som har fjernet denne etter å ha hatt den på i mange år? Jeg fjernet mine i går etter 15 år og er så øm i tennene. Bare leppen presser litt på tennene eller ved tannpuss så er det skikkelig ubehagelig. Noen som har opplevd det samme? Går det over? Anonymkode: ba517...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Del Skrevet 24. februar 2021 Det er helt normalt å føle et trykk de første dagene. Husker du ikke hvor vondt det var når legen fjernet strengen hver gang man skulle sette på ny? Eller når han fjernet hele strengen? Det er nok over i morgen. Anonymkode: 0d95a...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Del Skrevet 24. februar 2021 Har aldri byttet den tidligere, så følelsen er ukjent for meg. Men husker jo hvor vondt det var å få regulering på utsiden av tennene. Var bare jeg som trodde det skulle gå seg til etter noen timer, men våknet med like ømme tenner i dag som i går, så ønsket å finne ut om det er vanlig at det er sånn. Kjenner jeg savner reguleringen 😂🙈 Anonymkode: ba517...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Del Skrevet 24. februar 2021 Det er helt normalt. Det har vært et spenn på tennene som nå er borte. Du får ta noe smertestillende om det blir helt krise, også er det nok deilig med litt yoghurt og suppe i dag fremfor knekkebrød! Anonymkode: 0d95a...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Del Skrevet 24. februar 2021 15 år? Er det vanlig? Hvordan får pusset godt bak? Anonymkode: c217f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 15 år? Er det vanlig? Hvordan får pusset godt bak? Anonymkode: c217f...a82 Tror det er helt vanlig å ha den på i mange år. Tannlegen har ikke villet fjerne den på meg tidligere, da den støtter tennene. Men nå hadde limet løsnet på den ene tannen, så nå mente hun at det var på tide å ta den av. Så da fjernet jeg både oppe og nede samtidig. Man pusset som vanlig, men litt mer klønete med bruk av tannpirker. Får ikke brukt tanntråd. Får litt lettere tannstein nede på baksiden. Men ikke slitt med hull o.l. Anonymkode: ba517...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er helt normalt. Det har vært et spenn på tennene som nå er borte. Du får ta noe smertestillende om det blir helt krise, også er det nok deilig med litt yoghurt og suppe i dag fremfor knekkebrød! Anonymkode: 0d95a...253 Takk for svar 🙂 Anonymkode: ba517...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #8 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror det er helt vanlig å ha den på i mange år. Tannlegen har ikke villet fjerne den på meg tidligere, da den støtter tennene. Men nå hadde limet løsnet på den ene tannen, så nå mente hun at det var på tide å ta den av. Så da fjernet jeg både oppe og nede samtidig. Man pusset som vanlig, men litt mer klønete med bruk av tannpirker. Får ikke brukt tanntråd. Får litt lettere tannstein nede på baksiden. Men ikke slitt med hull o.l. Anonymkode: ba517...076 Å ja, jøss. Jeg har aldri hatt (trengt) regulering. Og visste ikke at man kunne ha på den strengen så lenge. Trodde det samlet seg masse bakterier i limet?! Håper du blir bedre i løpet av noen dager. 😊 Anonymkode: c217f...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #9 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg skal ha min "livet ut" så lenge det er mulig. Man kan kjøpe tanntråd med "nål" som man trer igjennom mellom tennene for å så bruke det som vanlig tanntråd. Det finnes også små mellomromsbørster. Er ingen problem å ha god tannhygiene med streng. Anonymkode: 0d95a...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå