Niny Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Hei! Fant ut før helgen at jeg er gravid, så er fortsatt ganske tidlig. Føler at jeg har mye symptomer allerede, og puppene sprenger ut! En bh jeg kjøpte for en måned siden er allerede for liten i cupen.. Er det normalt å merke disse tingene så tidlig? 😅 Et annet spørsmål til dere som har mistet før; forsvant symptomer før dere mistet, eller begynte dere å blø og så forsvant symptomene gradvis? 🤔 Håper dette går veien 🥰
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Denne gangen vokste puppene mine med en gang, med de andre har de ikke gjort det. Veldig forskjellig hva man merker, spesielt så tidlig. Den gangen jeg mistet fikk jeg aldri symptomer og hadde en skikkelig dårlig følelse fra positiv test. Med de andre har jeg i alle fall kjent på noe selv om jeg aldri har hatt mye symptomer uansett. Hadde MA så begynte ikke å blø før jeg fikk piller på sykehuset. Sannsynligheten for at det går veien er overveldende mye større enn at det ikke gjør det, så prøv å legge fra deg tankene om at dette kanskje ikke går veien. Ja, jeg har også sjekket papiret hver gang jeg har vært på do men det er dumt å gå og bekymre seg hele tiden 😊 Anonymkode: df041...14c
Niny Skrevet 24. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Denne gangen vokste puppene mine med en gang, med de andre har de ikke gjort det. Veldig forskjellig hva man merker, spesielt så tidlig. Den gangen jeg mistet fikk jeg aldri symptomer og hadde en skikkelig dårlig følelse fra positiv test. Med de andre har jeg i alle fall kjent på noe selv om jeg aldri har hatt mye symptomer uansett. Hadde MA så begynte ikke å blø før jeg fikk piller på sykehuset. Sannsynligheten for at det går veien er overveldende mye større enn at det ikke gjør det, så prøv å legge fra deg tankene om at dette kanskje ikke går veien. Ja, jeg har også sjekket papiret hver gang jeg har vært på do men det er dumt å gå og bekymre seg hele tiden 😊 Anonymkode: df041...14c Takk for svar 😊 Heldigvis bekymrer jeg meg ikke (enda) for jeg har så mye symptomer at jeg velger å tro at sålenge de er der er alt fint inni 😊 Er bare 4+2. Overtar nytt hus om ca 2 uker, så håper at tiden flyr fremover 🥰
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Da jeg hadde en MA hadde jeg sterke symptomer fram til uke 6-7 ca, før de forsvant ganske klart og tydelig. Vi oppdaget i uke 11 at fosteret døde rundt uke 6, hadde ikke hatt noen blødninger. I det neste svangerskapet har de kommet og gått litt, og jeg har blitt kjempebekymra på dager med lite symptomer. Men de har ofte kommet tilbake dagen etterpå. Nå er jeg i uke 15 og alt ser bra ut det er også en del som ikke opplever symptomer. Så prøv å ikke bekymre deg for mye Anonymkode: b8329...d58 1
Hopptimisten Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Gratulerer med graviditeten!☺️ Mine symptomer på graviditet har startet så tidlig alle 4 gangene jeg har blitt gravid! Særlig ekstremt ømme bryster få dager etter el!☺️ Når det gjelder SA/MA: Første graviditet - hadde symptomer frem til ul ca 10 uker på vei - tom fostersekk på ul og måtte gjennom medisinsk abort på sykehuset. Andre graviditet - hadde symptomer hele tiden, Fikk vondt i bekkenet fra uke 5 ca. begynte å spotte brunt 5 dager før smertene og blødningen kom 7+0. Symptomene ble borte etter aborten. Tredje graviditet - Symptomer hele tiden. Vondt i bekkenet fra ca uke 5. Ul i uke 8 viste et foster ca 5 uker, skjønte at noe var galt. Liten blødning etter sex, smerter og blødninger startet etter ca 1 uke etter blødningen. Smerten i bekkenet ga seg ikke før 5-6 uker etter aborten. Resten av symptomer borte rett etter aborten. Fjerde graviditet hadde jeg enda sterkere symptomer hele veien, og ingen bekkensmerter før i uke 24-25! Er nå i uke 33!❤️
Niny Skrevet 24. februar 2021 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2021 Hopptimisten skrev (1 time siden): Gratulerer med graviditeten!☺️ Mine symptomer på graviditet har startet så tidlig alle 4 gangene jeg har blitt gravid! Særlig ekstremt ømme bryster få dager etter el!☺️ Når det gjelder SA/MA: Første graviditet - hadde symptomer frem til ul ca 10 uker på vei - tom fostersekk på ul og måtte gjennom medisinsk abort på sykehuset. Andre graviditet - hadde symptomer hele tiden, Fikk vondt i bekkenet fra uke 5 ca. begynte å spotte brunt 5 dager før smertene og blødningen kom 7+0. Symptomene ble borte etter aborten. Tredje graviditet - Symptomer hele tiden. Vondt i bekkenet fra ca uke 5. Ul i uke 8 viste et foster ca 5 uker, skjønte at noe var galt. Liten blødning etter sex, smerter og blødninger startet etter ca 1 uke etter blødningen. Smerten i bekkenet ga seg ikke før 5-6 uker etter aborten. Resten av symptomer borte rett etter aborten. Fjerde graviditet hadde jeg enda sterkere symptomer hele veien, og ingen bekkensmerter før i uke 24-25! Er nå i uke 33!❤️ Takk 😊 Og selv gratulerer med graviditeten som endelig har vart så lenge 🤩 Hjerteskjærende at du har gått igjennom så mye, men veldig oppklarende svar iforhold til det jeg lurte på 😊 Får håpe at lille spiren holder løpet ut, siden alt passet så perfekt nå når det endelig gikk 🥰
Hopptimisten Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 Niny skrev (18 timer siden): Takk 😊 Og selv gratulerer med graviditeten som endelig har vart så lenge 🤩 Hjerteskjærende at du har gått igjennom så mye, men veldig oppklarende svar iforhold til det jeg lurte på 😊 Får håpe at lille spiren holder løpet ut, siden alt passet så perfekt nå når det endelig gikk 🥰 Tusen takk❤️ Det er veldig tøft å gå igjennom abort, og jeg håper virkelig du slipper det! Krysser fingrene for at den lille spiren din klamrer seg fast☺️❤️ Masse lykke til videre i graviditeten! 1
babycodex Skrevet 25. februar 2021 #8 Skrevet 25. februar 2021 Jeg minnes at jeg mistet litt symptomer to dager i forkant, hvor jeg ikke kjente de samme murringene i livmoren som før eller hadde hovene nipler. Jeg var imidlertid ikke så bekymret der og da, men har tenkt på det i retrospekt. Våknet opp av veldig sterke smerter og først litt brunt utflod som innen en times tid ble til mye blod. Var aldri i tvil om at det var en sa egentlig ❤️ Husker ikke hvor tidlig det var uten å lete i dagboken min, men det skjedde kanskje 1 til 2 uker etter at jeg fant ut at jeg var gravid (uke 6 kanskje). I nåværende graviditet har jeg ikke hatt noe spotting eller blødninger overhodet, men ville ikke bekymret meg for det med mindre jeg fikk dette kombinert med samme smerte som før. Nå som jeg er lengre på vei er vel ma mer aktuelt, men på grunn av konstant, inntens kvalme har jeg ikke hatt den bekymringen enda. Lykke til Niny. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå