Arkana Skrevet 20. august 2005 #1 Skrevet 20. august 2005 På VG sine nettsider, sånn halvveis ned på forsiden er det en irriterende reklame for et Rolling Stones-album. Det kommer bråkete musikk straks man beveger pilen over bildet, og jeg hopper like høyt i stolen hver gang. Ja, måtte bare få sagt det, reklame med lyd er rett og slett fælt.
Fat Sally Lee Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 (endret) Enig! VG nett er helt infisert om dagen... Endret 21. august 2005 av Cocktail
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #3 Skrevet 21. august 2005 Fortell meg gjerne om den reklamen, for den ser ikke jeg.
Gjest 1111 Skrevet 21. august 2005 #4 Skrevet 21. august 2005 Reklamer med høy lyd er det verste jeg vet, og det er grunnen til at jeg alltid har av lyden på pc'en, bortsett fra når jeg hører på musikk eller noe lignende.
Gjest 1111 Skrevet 21. august 2005 #5 Skrevet 21. august 2005 ...husker fortsatt den gangen for lenge siden på det gamle forumet hvor KG hadde en reklame med et skip eller noe slikt og det kom tåkelur-lyd når man kom borti reklamen. Puh.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #6 Skrevet 21. august 2005 Hvorfor har dere på reklame, hvis det irriterer dere så veldig?
Dru Skrevet 21. august 2005 #7 Skrevet 21. august 2005 ...husker fortsatt den gangen for lenge siden på det gamle forumet hvor KG hadde en reklame med et skip eller noe slikt og det kom tåkelur-lyd når man kom borti reklamen. Puh. ← Lyden skulle egentlig ikke være så høy, men de hadde ikke tid til å fikse det eller noe. Han som laget den gremmes fremdeles over den. Hvorfor har dere på reklame, hvis det irriterer dere så veldig? ← Mange bruker IE, og derfor har de ikke mulighet til å fjerne reklamen. Nettlesere er jo som religion, ingenting er bedre enn den man bruker.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #9 Skrevet 21. august 2005 Mange bruker IE, og derfor har de ikke mulighet til å fjerne reklamen. Nettlesere er jo som religion, ingenting er bedre enn den man bruker. ← Tror ikke IE-brukere flest har noe "religiøst" forhold til nettlesren sin. De er bare dumme og bruker "det som fungerer".
Gjest Emera Skrevet 21. august 2005 #10 Skrevet 21. august 2005 Jeg var akkurat inne på VG sine sider, og skvatt godt av den reklamen jeg og. Irriterende!
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #11 Skrevet 21. august 2005 The Stones????? *ile inn på vg nett for å se*
tilli Skrevet 21. august 2005 #12 Skrevet 21. august 2005 Hadde ikke fått med meg den før i dag og da satt jeg ute på verandaen. Skal si jeg fikk skrudd ned lyden fort. Stakkars naboer Skvatt gjøre jeg også.
reddelinnea Skrevet 21. august 2005 #13 Skrevet 21. august 2005 Jeg skvetter skikkelig når det kommer høy lyd på dataen når jeg er inne på nettet. Skummelt det. Blir redd jeg... Hilsen dumme meg...
Gjest lurven Skrevet 22. august 2005 #14 Skrevet 22. august 2005 Jeg skvetter skikkelig når det kommer høy lyd på dataen når jeg er inne på nettet. Skummelt det. Blir redd jeg... Hilsen dumme meg... ← slapp av du er ikke dum selv hater jeg den reklamen med han derre lars som har vært på hytta eller noe.. (husker ike hva den reklamen handler om) er så irriterende å få den lyden når man sitter å hører på musikk
Gjest gjesta Skrevet 23. august 2005 #15 Skrevet 23. august 2005 jeg liker heller ikke reklamer med lyd. eller nettsteder hvor lyden kommer automatisk og det ikke er noen tydelig av-knapp å se. argh!! kom til å tenke på en sånn lydreklame som var på vg eller dagbladet for en stund siden... husker ikke hva reklamen var for, men det var forskjellige mennesker som snakka om et eller annet. hver eneste gang jeg kom borti den måtte jeg snu meg rundt om i rommet for å se om det var noen der
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #17 Skrevet 23. august 2005 Utrolig irriterende med slik reklame. Det beste hadde vært om alle KONSEKVENT boikottet alle produkter de vet benytter seg av slik markedsføring. Dermed hadde vi sannsynligvis blitt kvitt denne formen for reklame.
MiniMjau Skrevet 23. august 2005 #18 Skrevet 23. august 2005 du kan enten skru av lyden eller bruke nettleseren Firefox og installere AdBlock - funksjonaliteten som gjør at du kan sperre ute all reklame. Veldig bra!!!
tøydukke Anna Skrevet 23. august 2005 #19 Skrevet 23. august 2005 Lydreklamer er bare teit, og like forstyrrende hver gang jeg sitter på nett og hører på musikk på iTunes samtidig... Ødelegger bare med sånn reklame. Virker mot sin hensikt på meg hvert fall
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #20 Skrevet 23. august 2005 du kan enten skru av lyden eller bruke nettleseren Firefox og installere AdBlock - funksjonaliteten som gjør at du kan sperre ute all reklame. Veldig bra!!! ← Ikke tro at folk gidder å finne løsniger da, da har de jo ikke noe å klage på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå