AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Del Skrevet 24. februar 2021 Hei, jeg har lest gjennom trådene om stronbody, elitept og andre online coaching tilbydere men har ikke helt klart å finne svar på spørsmålene jeg har. Har forstått det slik at det er en del valgmuligheter til hvert måltid, men at det totale kaloriinntaket skal være innenfor et gitt tall. Hvordan er disse planene da individuelt tilpasset, når alle velger blant de samme måltidene? Er det i realiteten bare kaloriinntaket som tilpasses? Det vil være lite tidskrevende for dem å sette sammen en plan når de har lagt inn kalorier og ulike næringsstoffer per rett. Da er det bare å klippe og lime blant ulike retter for å lage en plan. Hvordan henger dette sammen med prisen? Er det veldig mye personlig oppfølging? Anonymkode: 249ca...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Del Skrevet 24. februar 2021 Du får en plan med veldig mange måltider å velge mellom til hvert måltid, hvor mengdene er justert etter hva som er ditt behov pr måltid. Jeg har testet strongbody, og det fungerer så lenge man gjør en innsats på trening. jeg måtte dog avbryte planene etterhvert pga mageplager. Anonymkode: 0c8c2...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Del Skrevet 24. februar 2021 Du følges opp en gang i uken på strongbody iallfall, hvor du leverer inn en rapport. Så er de tilgjengelig utover dette om du har spørsmål. Anonymkode: 0c8c2...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Del Skrevet 24. februar 2021 Ja, planene er individuelle og inneholder mange alternativer. Jeg har matallergi og har en 100% tilpasset plan. Har levd med planen min nå i 1 år etter oppnådd mål (har hatt 3 ulike planer med strongbody, den første vektnedgang, den andre var justering og den siste vedlikehold). Dette er planer man kan leve med, helt normal mat og mange alternativer. Jeg tror jeg lyktes nettopp fordi det var så mange alternativer, så følte ikke at det ble ensidig. Kan også spise masse grønnsaker utover planen. Anonymkode: 17460...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg har selv plan fra ElitePT, denne ble "skreddersydd" mine behov. Jeg er ikke så glad i hverken fisk, kjøttpålegg eller Cottage Cheese for eksempel, dette måtte de ta høyde for - men har svelget noen kameler der også altså, og i alle fall CC og fisk er jeg blitt bedre på enn jeg var. Skinke er fortsatt ikke noe å rope hurra for, men det går ned om jeg må. Anonymkode: ac41e...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Del Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har selv plan fra ElitePT, denne ble "skreddersydd" mine behov. Jeg er ikke så glad i hverken fisk, kjøttpålegg eller Cottage Cheese for eksempel, dette måtte de ta høyde for - men har svelget noen kameler der også altså, og i alle fall CC og fisk er jeg blitt bedre på enn jeg var. Skinke er fortsatt ikke noe å rope hurra for, men det går ned om jeg må. Anonymkode: ac41e...08a Også hos ElitePT er det ukentlig oppfølgning. En evalueringsdag i uken, men PT/coach er tilgjengelig hele uka og svarer stort sett ganske kjapt. Anonymkode: ac41e...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå