AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Når man har brutt isen, og er igang i sengehalmen og stort sett der man er, så har jeg opplevd problemer med tørrhet hos meg, som er mann, og hos min partner. Vi bruker glidekrem når det trengs, men det blir litt tørt mellom slagene. Noen drevne som har gode tips til hva man skal gjøre/bruke? (vasker kun med vann/intimsåpe) Anonymkode: b3533...001
Gjest Gyros Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Mellom slagene (til daglig bruk) kan det være greit å bruke olje, siden det holder utstyret mykt. Det fins mange typer oljer. Anbefaler babyolje Neutral-sensitive skin (uten parfyme og testet for allergier), eller kokosolje extra virgin (krever litt temp). Kokosoljen (som er stiv) kan fylles i en tom kremkrukke. Ta din varme penis ned i krukken og roter, vips så er den smurt. Kokosolje er ufarlig, og kan brukes både innvendig og utvendig. 😋 Olje er problematisk å bruke til ulike prevensjonsmidler/hjelpemidler da de kan skade produktet. Det vannbaserte glide-middelet "Hydra" anbefales av blogger Fiola til slik bruk. www.Fiolsex.net (se test).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå