AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Mann/dame? Langvarig forhold? Pågått lenge? Følelser for elsker? Ikke nok sex med partner? Hvordan klarer du å holde det skjult? Dårlig samvittighet ved å være utro? Anonymkode: 4f86f...e8c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Hvis du bruker søkefunksjonen, så trenger du aldri spørre et eneste spørsmål om utroskap mer, alt er fyldig dekket. Det går under samlivsforumet, og ikke seksualitet. Anonymkode: 628a3...cba 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mann/dame? Langvarig forhold? Pågått lenge? Følelser for elsker? Ikke nok sex med partner? Hvordan klarer du å holde det skjult? Dårlig samvittighet ved å være utro? Anonymkode: 4f86f...e8c Du finner ørten slike tråder på forumet. Gift dame i førtiårene. Affære med gift mann over et par år. En av oss fikk følelser. Mer enn nok sex i ekteskapet men ikke lyst. Ikke vanskelig å holde skjult da ektemannen er mer opptatt av seg og sitt, enn oss. Litt, men ikke så mye siden forholdet er basert på vennskap og valg som har blitt tatt fra han side i årenes løp. Anonymkode: ed3a9...6b3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Lever i et harmonisk ekteskap der det meste er bra bortsett fra at partner er nærmest aseksuell. Vi har konkludert med at det får vi ikke gjort noe med. Et avklart og ryddig forhold på siden berger ekteskapet for min del. Anonymkode: f5036...255 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Ligger ikke med andre, men tror det kunne skjedd ved rett timing. Hvorfor = sterk seksuell tiltrekning også til den det gjaldt, hadde ikke hatt noe med ektefelle eller forholdet å gjøre. Hadde selvsagt hatt veldig, veldig dårlig samvittighet og vært redd for konsekvenser. Anonymkode: 3e16e...c97
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #6 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mann/dame? Langvarig forhold? Pågått lenge? Følelser for elsker? Ikke nok sex med partner? Hvordan klarer du å holde det skjult? Dårlig samvittighet ved å være utro? Anonymkode: 4f86f...e8c Kvinne litt over 50, vært gift i mange år og forholdet vårt har endret seg gjennom siste ti årene. Lite sex, han har lite lyst - jeg har betydelig mer 🙂 Uoppmerksom mann som ikke bryr seg, så jeg har ikke dårlig samvittighet. Anonymkode: 595cd...b56 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #7 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uoppmerksom mann som ikke bryr seg, så jeg har ikke dårlig samvittighet. Mye det samme her og. Kv. 53, med 15 år yngre hemmelig elsker. Anonymkode: a96f8...278 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2021 #9 Skrevet 26. februar 2021 Mann, gift i 35 år. Hun har ikke interesse for sex, og jeg har et stort behov. Jeg har hatt elskerinne i 1 år nå. Vi treffes ikke so ofte, men møtes når det er mulig. Ingen av oss har følelser, men stort behov for sex. Ikke vanskelig å holde skjult. Har et utmerket godt og kjekt forhold til kona på alle andre måter. Har absolutt ikke dårlig samvittighet. Anonymkode: 8fb42...c2d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå