Gå til innhold

Facetime sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Innafor? Blir du kåt av det? Jeg er dame. Hadde nylig en slik «samtale» med elskeren. Vi så først på hverandre, kun blikk, ikke snakk. Så viste vi litt hud, og plutselig onanerte vi og kom samtidig. Deilig å se han sprute. 
Blir dere menn kåt av slik? 
Unormalt å aldri hatt sexting og bilde/video deling med langvarig partner? 

Anonymkode: 8fdcb...3d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir kåt av det ja. Er ikke noe vi gjør hele tiden men om for eks en er bortreist i noen dager så sendee vi noen videoer eller ringer på facetime

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det vanlig? Innafor? Blir du kåt av det? Jeg er dame. Hadde nylig en slik «samtale» med elskeren. Vi så først på hverandre, kun blikk, ikke snakk. Så viste vi litt hud, og plutselig onanerte vi og kom samtidig. Deilig å se han sprute. 
Blir dere menn kåt av slik? 
Unormalt å aldri hatt sexting og bilde/video deling med langvarig partner? 

Anonymkode: 8fdcb...3d1

Er nok ikke uvanlig i hvert fall. Er ikke der selv, og hadde syntes det ble kleint . Men det du opplever er nok helt normalt :)

Gjest Alterego666
Skrevet

Rett som det er når stemningen oppstår. Avstandsforhold.

Skrevet

Tror det er nokså vanlig, spesielt om man ikke får sett hverandre så ofte. 😊

Skrevet

Som kvinne ville jeg ikke fått mye ut av det... ville heller ikke sendt slikt på telefonen, selv om det er facetime....

Foretrekker at fyren er fysisk tilstede og gjør meg kåt

j24

Anonymkode: 1852f...ad6

Skrevet

Jeg dater en fyr, vi har ikke møttes enda pga covid og avstand, vi har det stort sett daglig, ofte flere ganger om dagen også. Jeg blir kåt av å bare prate med han og se han, et blikk, en tilsynelatende uskyldig handling, det er et alternativ når vi ikke få møttes fysisk enda. 

Anonymkode: 8538e...7a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...