AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #1 Skrevet 24. februar 2021 Umiddelbart vil du protestere og si at menns toaletter er utvetydig det verste... De elsker å legge igjen "overraskelser" for andre gutter å finne... Spesielt hvis det for gutta er ganske imponerende volum og lengde. Gutter tar ikke sikte på å behage, de er glade for å sikte dit de vil så lenge det er i den generelle nærheten. Vegger og skillevegger får mye sprut. Men OMG! Kvinners toaletter er langt verre. Visste du at kvinner, for å unngå å sitte på setet, gjør kvart-knebøy og svever over, og etterlater blod og urin på setet! Noen ganger også verre ting 💩 Ok, nå blir det veldig ille, vent, forhåpentligvis spiser du ikke mat mens du leser dette! Jeg har sett at blodige tamponger tørkes på veggen, ligger åpenlyst i doskåla eller vasken (!), eller at noen har vært så omtenksomme og lagt den oppå toalettpapirrullen. 🤮 Det er alltid små biter av revet (og brukt) toalettpapir på gulvet, eller de bruker toalettsetet som toalettpapir (serr!). Kvinner skyller ikke alltid ned heller. Kanskje kvinner gjør slikt for å hevne seg, fordi de alltid må vaske badet hjemme? 🤔 Noen mennesker er bare slobs. Men klassesystemet ser ut til å ha en merkbar forskjell. Det jeg mener med dette er at i samme bygning er kontortoalettene alltid renere enn lagertoalettene. Toalettene på finere barer/restauranter bad er renere enn på McD etc. Mh. Renholdsoperatør Anonymkode: 7e15c...326 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 ??????????? Anonymkode: 03ab4...f36
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Tror du har litt issues? Jobber i renhold jeg og, toaletter er sjeldent lekkert, men kvinnetoaletter er ikke værre enn menn, langt ifra. Anonymkode: 1de29...84c 4
Kenelz Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 Hvor i Norge befinner du deg? Urin på gulvet og dosetet har jeg sett, men ikke blodige tamponger og alt det andre. Har også vært innom herre toalett og har opplevd det som langt verre! Lukten som treffer meg når jeg bare åpner døra og uendelig mye urin sprutet overalt (og la oss ikke snakke om 💩). 1
Gjest Råååsa Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Jeg har vasket både på hotell, bar, og diverse arbeidsplasser. Der det er alkohol/rus har kvinner en tendens til å være ekle ja. Som å lime brukte bind oppetter veggen. Ikke så ofte jeg gikk meg på sånt, men det skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå