Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Jeg hadde begynt å glede meg over å være gravid! Dette var absolutt ikke planlagt, men ett barn er varmt velkomment. Jeg bestilte tidlig ultralyd for å være sikker på at det var liv. Jeg var på Ultralyd i går, 23.02.21. I følge mens skal jeg være 7+2 dager i dag, hun prøvde først å se med vanlig UL, men måtte ta innvendig. Hun fant fostersekk og så at det var en graviditet der, men hun mente jeg ikke kunne være mer enn 5 uker på vei? Jeg vet eksakt når dette skjedde, og derfor syntes jeg det er rart at det kan ha gått ytligere to uker før det ble befruktet? Eller kan hun rett og slett bare ha sett feil? Skal ta HCG prøver i dag og fredag, men jeg lurer bare på om noen har opplevd det samme eller om alt håp for at fosteret lever er ute?

Jeg har hatt lyst på barn lenge, men samboer ønsker ikke helt barn. Han har sagt at han vil støtte meg og at han begynner å glede seg litt, men jeg er redd for at derfor dette svangerskapet ikke går vil han passe veldig godt på at det ikke blir noen graviditet på noen år..

Håper så inderlig på at noen har nesten samme historie og at dette har gått bra!! Krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...