AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 For en tid tilbake var jeg hos en healer, og rett etter at jeg gikk derifra fikk jeg et syn i hodet. Det var blå himmel, sol, grønt gress, et koselig lite gjerde i bakgrunnen, i forgrunnen var det er liten, hvit hund, en rød ball og en liten gutt som var kanskje 1-2år? Han kunne stå og gå iallefall. Noen som kan tolke dette? Anonymkode: 07c4a...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #2 Skrevet 24. februar 2021 Det kan være flere ting. 1. Mulig fremtid der du har en sønn og en hund. 2. Følelsen du fikk når du så dette. Fred og ro, lykke? 3. Tidligere minne fra et annet liv. Anonymkode: a3481...cb6 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Ingenting å tolke, like tilfeldig som drømmer, og har ingenting å si for det virkelige liv. Anonymkode: 401e3...ac9 4
Gjest Lawyam Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 En ubevisst følelse av barndom og lek. Du følte at du ble fornyet etter healingen. Ny enrrgi.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #5 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det kan være flere ting. 1. Mulig fremtid der du har en sønn og en hund. 2. Følelsen du fikk når du så dette. Fred og ro, lykke? 3. Tidligere minne fra et annet liv. Anonymkode: a3481...cb6 Tenker at det var symbolsk, som et spirotuelt syn. Tenkte på fremtiden, egentlig. Hvit hund er symbol for noe positivt. Rød ball er symbol for noe positivt, sim rotchakra? Liten gutt er også et positivt symbol. Anonymkode: 07c4a...1d6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #6 Skrevet 25. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ingenting å tolke, like tilfeldig som drømmer, og har ingenting å si for det virkelige liv. Anonymkode: 401e3...ac9 Men jeg drømte ikke. Det kom som et flashlight helt tydelig og klart inni hodet mitt. Rett etter timen. Anonymkode: 07c4a...1d6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #7 Skrevet 25. februar 2021 Lawyam skrev (8 timer siden): En ubevisst følelse av barndom og lek. Du følte at du ble fornyet etter healingen. Ny enrrgi. Jeg er dame, og så en liten gutt. Kanskje det ble et nytt kapittel i livet mitt. Det føltes iallefall som noe positivt, hyggelig og bra. Det var bare godt. Anonymkode: 07c4a...1d6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2021 #8 Skrevet 25. februar 2021 Jeg skjønte det, men det er et bilde på idyll. Du kunne ha fått et bilde på ikke-idyll. Jeg tolker det som noe som røret seg i deg - ny energi - et håp, uten at det var et 'fremsyn'. Ditt ubevisdte jeg fremkalte et bilde på lek, lojalitet og fornyelse. Barn er ofte bilde på uskyld. Du behøver ikke være enig med meg, men det er hva jeg følte. Anonymkode: 60d8b...0b9
Gjest Lawyam Skrevet 25. februar 2021 #9 Skrevet 25. februar 2021 Det var meg som svarte. Vet ikke hvorfor anonymt, jeg trykket sikkett feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå