AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 De møttes i utroskap men så har han fortsatt sin utroskap mot henne også (over mange mange år). Hun vet hva han har gjort. Hva er årsaken til at damer blir hos serie-utro menn? De har ikke felles barn eller barn som bor hjemme lengre. Anonymkode: c0e6c...39d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 Møttes i utroskap? Hva mener du? Hun var hans elskerinne og så ble de sammen, men han bedro henne ? Anonymkode: a3cd2...8f4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #3 Skrevet 23. februar 2021 Ja det lurer jeg på og. Hadde jeg aldri godtatt 😊 Vet om mange !!!!! Anonymkode: 4bb1f...874 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #4 Skrevet 23. februar 2021 De er redde for å bli alene, eller så elsker de mannen så høyt at de synes det er bedre å være hos han enn å være alene. Anonymkode: a3cd2...8f4 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #5 Skrevet 23. februar 2021 Ting som: -høye tanker om seg selv/naivitet: "Vår KJÆRLIGHET er helt spesiell!" -uselvstendig, klarer seg dårlig alene -martyr: "Jeg står ved deg i gode og onde dager!" -selvbedrag om at det var elskerinnen sin feil at han var utro -kvinner som er materialistiske og fasadefikserte som blir fordi de ikke vil gå ned i levestandard -ellers er det nok ikke å stikke under en stol at om mannen er ca kjekk, tilgir kvinner mer og ca alt om han er veldig kjekk. Anonymkode: 13948...02e 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #7 Skrevet 23. februar 2021 1. økonomi 2. barn 3. fasade 4. tilgir og elsker vedkommende 5. redd for å være alene Anonymkode: d3793...587 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #8 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ting som: -høye tanker om seg selv/naivitet: "Vår KJÆRLIGHET er helt spesiell!" -uselvstendig, klarer seg dårlig alene -martyr: "Jeg står ved deg i gode og onde dager!" -selvbedrag om at det var elskerinnen sin feil at han var utro -kvinner som er materialistiske og fasadefikserte som blir fordi de ikke vil gå ned i levestandard -ellers er det nok ikke å stikke under en stol at om mannen er ca kjekk, tilgir kvinner mer og ca alt om han er veldig kjekk. Anonymkode: 13948...02e Trist. Selv hadde jeg aldri godtatt slik. Det er jeg alt for sterk til. Trenger ikke sånne larver, noen av oss. Verden kryr av mennesker som IKKE er utro. De som stadig er utro har problemer m seg selv. Ofte psykopater og narcissister. Anonymkode: 4bb1f...874 3
Zienna Skrevet 23. februar 2021 #9 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ting som: -høye tanker om seg selv/naivitet: "Vår KJÆRLIGHET er helt spesiell!" -uselvstendig, klarer seg dårlig alene -martyr: "Jeg står ved deg i gode og onde dager!" -selvbedrag om at det var elskerinnen sin feil at han var utro -kvinner som er materialistiske og fasadefikserte som blir fordi de ikke vil gå ned i levestandard -ellers er det nok ikke å stikke under en stol at om mannen er ca kjekk, tilgir kvinner mer og ca alt om han er veldig kjekk. Anonymkode: 13948...02e Godt oppsummert! Jeg har en høyst oppegående venninne som har "akseptert" mannens utroskap i minst 20 år, av alle disse grunnene. Å holde familien sammen, har vært hennes argument. Det faktiske er at barna deres har lidd hardt. 3
Gjest silikon123 Skrevet 23. februar 2021 #10 Skrevet 23. februar 2021 Zienna skrev (2 minutter siden): Godt oppsummert! Jeg har en høyst oppegående venninne som har "akseptert" mannens utroskap i minst 20 år, av alle disse grunnene. Å holde familien sammen, har vært hennes argument. Det faktiske er at barna deres har lidd hardt. Det er bare så trist..
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #11 Skrevet 23. februar 2021 Åpent forhold Anonymkode: 69bab...372 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #12 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trist. Selv hadde jeg aldri godtatt slik. Det er jeg alt for sterk til. Trenger ikke sånne larver, noen av oss. Verden kryr av mennesker som IKKE er utro. De som stadig er utro har problemer m seg selv. Ofte psykopater og narcissister. Anonymkode: 4bb1f...874 synes det virker som de fleste menn er utro. ikke at de alle går inn for det, men om situasjonen byr seg, så sier de ikke nei takk... beklager evt fornærmelser🤭 Anonymkode: 08d32...938 2
Zienna Skrevet 23. februar 2021 #13 Skrevet 23. februar 2021 silikon123 skrev (1 minutt siden): Det er bare så trist.. Ja, det er trist. Min venninne venter fortsatt på at mannen hennes skal bli så gammel at andre kvinner ikke skal interessere ham. 2
Zienna Skrevet 23. februar 2021 #14 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åpent forhold Anonymkode: 69bab...372 Noen har det, og da er det en ærlig sak. Da har man ikke lovet troskap til partneren sin. 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #15 Skrevet 23. februar 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ting som: -høye tanker om seg selv/naivitet: "Vår KJÆRLIGHET er helt spesiell!" -uselvstendig, klarer seg dårlig alene -martyr: "Jeg står ved deg i gode og onde dager!" -selvbedrag om at det var elskerinnen sin feil at han var utro -kvinner som er materialistiske og fasadefikserte som blir fordi de ikke vil gå ned i levestandard -ellers er det nok ikke å stikke under en stol at om mannen er ca kjekk, tilgir kvinner mer og ca alt om han er veldig kjekk. Anonymkode: 13948...02e Om dette er fasiten, må svaret være nr 3: Martyr, i mitt tilfelle. Og jeg lever godt med det, heldigvis 🥰 Forstår godt at det ikke er for alle. Hadde nok ikke gjort det igjen heller. Anonymkode: b5a76...e29
Gjest Alterego666 Skrevet 24. februar 2021 #16 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er årsaken til at damer blir hos serie-utro menn? Kjærlighet?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #17 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): synes det virker som de fleste menn er utro. ikke at de alle går inn for det, men om situasjonen byr seg, så sier de ikke nei takk... beklager evt fornærmelser🤭 Anonymkode: 08d32...938 Enkel biologi: Det handler om reproduksjon. Anonymkode: 9f697...5bb
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #18 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ting som: -martyr: "Jeg står ved deg i gode og onde dager!" Anonymkode: 13948...02e Alle som gifter seg i Norge gir faktisk løfte om dette. Det MÅ de også kalle dette. At du kaller dem martyr sier mye om deg. Anonymkode: cc947...72b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #19 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle som gifter seg i Norge gir faktisk løfte om dette. Det MÅ de også kalle dette. At du kaller dem martyr sier mye om deg. Anonymkode: cc947...72b Utroskap inngår IKKE som del av ekteskapsløftet Beklager om jeg tråkket deg på tærne, men om jeg har gjort det er det gjerne din mann som er rett person å angripe. Anonymkode: 13948...02e 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #20 Skrevet 24. februar 2021 Det lurer jeg også på. I vår vennegjeng er en av mennene kronisk utro. Han er kjekk, har en flott kropp og er utrolig sjarmerende og får de han vil. Kona er svært oppegående, men veldig sjalu og kontrollerende. Helt sikkert et resultat av utroskapsepisoder som hun har oppdaget vil jeg tro. Hun forsøker kontrollere ham med at all sosial omgang er kun parrelatert sammen med henne. Han er flink til å gi henne masse oppmerksomhet, yter mer enn forventet hjemme og danser lydig etter hennes pipe. Men i skjul er han utro gang på gang der han får muligheten. En kundekontakt, en kollega, på fester osv. Alle vi rundt dem ser dette så hun må jo også vite... Jeg blir så lei meg på vår venninnes vegne. Om noen av oss jentene forsøker å snakke med henne om dette vil hun ikke. Hun setter fasaden og familielivet veldig høyt. Samt at han nok er en flott mann å leve med i det daglige. Men det er likevel vondt å se hvordan han holder på. Anonymkode: 1004f...d3a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå