AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #1 Skrevet 23. februar 2021 Hvus jeg feks føder i uke 38, vil jeg da få kortere foremdrepermisjon? Eller vil den stå slik som vedtaket sier? Anonymkode: 4ce86...9a4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2021 #2 Skrevet 23. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvus jeg feks føder i uke 38, vil jeg da få kortere foremdrepermisjon? Eller vil den stå slik som vedtaket sier? Anonymkode: 4ce86...9a4 Den vil endres om du føder før termin, du får brev om det fra Nav etter fødselen. Jeg fødte en uke før termin og permisjonen min startet og sluttet da en uke før det jeg søkte om. Om du føder etter termin får du det som er planlagt og ikke noe ekstra, slik jeg har forstått det. Anonymkode: 8a721...67f 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #3 Skrevet 24. februar 2021 Du får like lang tid med baby, men de ukene før fødsel faller bort. Anonymkode: d2254...88b 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #4 Skrevet 24. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvus jeg feks føder i uke 38, vil jeg da få kortere foremdrepermisjon? Eller vil den stå slik som vedtaket sier? Anonymkode: 4ce86...9a4 Du vil få like lang foreldrepermisjon, men du vil ikke få de to ukene du ikke «rakk» å bruke før termin. Det er kun hvis du føder til termin du vil få «full uttelling» med alle tre ukene før og alle ukene med barnet etter fødsel. Føder du etter fødsel vil du få færre uker med barnet. Anonymkode: aa482...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2021 #5 Skrevet 24. februar 2021 Takk for svar. Får krysset fingrene for at jeg føder før termin og ikke etter da Anonymkode: 4ce86...9a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå